وزارت علوم ميزبان رؤسای هیئت های ورزشی

گردهمایی روسای هیئت های ورزشی استان امروز 11 دیماه در محل وزارت علوم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جلسه گردهمایی هیئت های ورزشی استان در محل وزارت علوم برگزار شد.

گفتنی است، در جلسه امروز ملاباشی معاون وزیر علوم مهمان جلسه بود.

براساس این گزارش تبادل نظر در خصوص پیرامون کلان یکپارچه سازی مسابقات ورزشی دانشگاهی کشور و بررسی تقویم سال 92 فدراسیون تشکیل هیئت های شهرستانی در زمینه امور ورزشی و مسائلی پیرامون استراتژیک فدراسیون ورزش های دانشگاهی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

در ادامه این گزارش حاکی است هدف از برگزاری این جلسه پرسش و پاسخ و بحث در خصوص تأمین بودجه مطرح شده است.

حمیدی به ورزش دانشجویی باید بیشتر توجه شود

حمیدی سرپرست فدراسیون دانشجویی در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص جلسه امروز گفت: به ورزش دانشگاهی باید توجه شود هرچند در این مدت این فدراسیون کارهای بزرگی انجام داده است و قهرمانان زیادی را به ورزش کشور معرفی کرده است.

وی در ادامه در خصوص واحد درسی تربیت بدنی در دانشگاه ها گفت: صحبت هایی که با مسئولین دانشگاه ها و فدراسیون ورزشی دانشجویی انجام دادیم قرار شده است که دو واحد درسی در این رشته تبدیل به چهار واحد درسی شود.

وی در ادامه در خصوص نداشتن رئیس فدراسیون و اداره کردن این فدراسیون زیر نظر سرپرست افزود: این فدراسیون زیر نظر وزارت علوم تغذیه می شود و البته کم لطفی هایی هم به این فدراسیون در طول این مدت شده است.

وی در ادامه در خصوص تشکیل جلسه و انتخاب ریاست برای این فدراسیون گفت: قرار شده در اسفندماه انتخاباتی برگزار شود که تکلیف ریاست فدراسیون ورزشهای دانشجویی مشخص شود.

محمود ملاباشی: ورزش دانشجویی پاره تن وزارت علوم است

محمود ملاباشی رئیس امور دانشجویی و معاون وزیر علوم در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص جلسه امروز رؤسای ورزشی در محل وزارت علوم گفت: ورزش دانشجویی پاره تن وزارت علوم است و باید مسئولین این فدراسیون تمام سعی خود را در بهبود هرچه بیشتر این فدراسیون انجام دهند.

وی در ادامه در خصوص واحدهای درسی این رشته در دانشگاه گفت طی صحبت هایی که به مسئولین دانشگاه و فدراسیون ورزش های دانشجویی انجام شده قرار است از این پس 2 واحد درسی به چهار واحد درسی افزایش پیدا کند.

وی در پایان در خصوص وضعیت فدراسیون ورزش های دانشجویی افزود: خوشبختانه طی کارهایی که مسئولان ورزش استان به همراه فدراسیون ورزش های دانشجویی انجام داده اند کارهای خوبی در این فدراسیون انجام شده است که انشاالله امید داریم در آینده بتوانیم جزو 50 فدراسیون برتر باشیم./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار