منطقي به باشگاه خبرنگاران خبر داد

راه‌اندازي خط توليد هواپيماهاي بزرگ مسافربري/ ايجاد پايگاه‌هاي هوايي ايران در ساير کشورها

مدير عامل سازمان صنايع هوايي نيروهاي مسلح از ايجاد پايگاه‌هاي صنايع هوايي ايران در کشورهاي ديگر خبر داد و گفت: ان‌شاءالله خط توليد هواپيماي بزرگ مسافربري تا دو سال آينده در کشور راه‌اندازي خواهد شد.

"منوچهر منطقي" در گفتگو با خبرنگار دفاعي - امنيتي باشگاه خبرنگاران، از رونمايي محصولات صنايع هوايي در حوزه‌هاي پهپادي و زير مجموعه‌هاي اساسي مانند هواپيما خبر داد و اظهار داشت:‌ ان‌شا‌الله در ايام الله دهه فجر خبرهاي غرور‌آفريني را به ملت شريف ايران خواهيم داد.

وي با اشاره به توانمندي ايران در ساخت هواپيما‌ و خط توليد هواپيماهاي 52 نفره افزود: خط توليد هواپيماي بزرگ مسافربري تا 2 سال آينده در کشور راه‌اندازي خواهد شد.

مدير‌عامل سازمان صنايع هوايي نيروهاي مسلح از ايجاد پايگاه‌هاي صنايع هوايي ايران در کشورهاي ديگر خبر داد و تصريح کرد: جمهوري اسلامي ايران در حوزه‌ هوايي، توانمندي خود را به کشورهاي مختلف نشان مي‌دهد و ان‌شا‌الله تا 2 سال آينده پايگاه‌هاي صنايع هوايي کشورمان حداقل در سه کشور راه‌اندازي خواهد شد.

منطقي با بيان اينکه جمهوري اسلامي ايران به طور قطع از مطرح‌ترين کشورهاي منطقه در صنعت هواپيمايي محسوب مي‌شود، خاطر‌نشان کرد: حتي در برخي از رشته‌هاي اين صنعت در جهان نيز حرف‌هاي خوبي براي گفتن داريم و اکنون درصدد بالا بردن حجم فروش و صادرات صنايع خود به ساير کشورها هستيم.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار