برگزاری دادگاه 4 متهم به زورگیری و شرارت/3

متهم رديف اول: من با گاز اشک‌ آور به شاکی حمله کردم/ تقاضای عفو دارم

متهم ردیف اول زورگیری و شرارت گفت: من گاز اشک آور که از ناصرخسرو خريده بودم به همراه داشته و با ضربه به شاکي توانستيم کيف وي را بدزديم در کوچه بعدي کيف را باز کرده و مدارک را انداختيم و تنها پول‌ها را برداشتيم.

به گزارش خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، متهم رديف اول با اتهام به محاربه و افساد في‌الارض از طريق سرقت مسلحانه با ايجاد رعب و حراس به جايگاه آمده و در مقام دفاع درپاسخ به سوال قاضي صلواتي مبني براينکه کار شما چه بوده گفت: موتور فروش هستم و به خاطر انيکه مادرم مريض بوده و احتياج به 4 ميليون براي عملش داشته بايد پول عمل مريضي مادرم را به دست مي‌آوردم.
 
وی تصریح کرد:  ما تحت پوشش کميته امداد توانسته بوديم يک خانه بخريم که من و مادر و مادربزرگ و خواهرم در اين خانه زندگي مي‌کرديم، مادرم هم در خانه‌هاي مردم کار مي‌کرد که به علت مريضي ديگر نمي‌توانست کار کند من هم به خاطر خرج و مخارج زندگي دست به اين اقدام زدم.

متهم ردیف اول ادامه داد: روز حادثه در قهوه خانه نشسته بودم که متهم رديف سوم آمده و به من پيشنهاد اينکه برويم از شاکي رضايت بگيريم به خيابان رفتيم و سپس به متهم رديف دوم و سوم هم تماس گرفته و از آنها تقاضاي خريد چاقو را کرديم. در داخل يک کوچه که شاکي درحال تردد بود به وي حمله کرده و کيف وي را از دست شاکي خارج کرديم.

قاضي صلواتي از متهم رديف اول سوالي مبني براينکه چرا اقدام به ربودن حلقه ازدواج وي کرده‌ايد متهم رديف اول گفت: ما حلقه شاکي را درنياورديم فکر مي‌کرديم پول در دست وي بوده که اقدام به باز کردن وي به زور کرديم.

متهم رديف اول افزود: من گاز اشک آور که از ناصرخسرو خريده بودم به همراه داشته و با ضربه به شاکي توانستيم کيف وي را بدزديم در کوچه بعدي کيف را باز کرده و مدارک را انداختيم و تنها پول‌ها را برداشتيم.

قاضي صلواتي با اشاره به اينکه يک شاکي جديدي هم در خيابان شريعتي مدعي شده که شما اقدام به سرقت از وي کرده‌ايد متهم رديف اول پاسخ داد: من نبوده‌ام .

قاضي طي سوالي از متهم پرسيد امنيت جامعه با اين اقدامات شما چه مي‌شود ؟که متهم رديف اول پاسخ داد: اشتباه کرديم ما را عفو کنيد تا بتوانيم اشتباهات‌مان را جبران کنيم.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: فقر ، انگیزه ، ارتکاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار