در برنامه 90 امشب چه گذشت؟

پای شیر و روباه هم به نود باز شد! / کدام گروه راست می گویند؟ / بلیط هواپیمای حلافی چه شد؟!

برنامه 90 چهارشنبه شب ساعت 23:10 از شبکه سوم سیما آغاز به پخش شد و به بررسی دیدارهای هفته هجدهم لیگ برتر اختصاص یافته بود.

 به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛ برنامه 90 چهارشنبه شب از ساعت 23:10 از شبکه سوم سیما آغاز به پخش شد و به بررسی دیدارهای هفته هجدهم لیگ برتر اختصاص یافته بود.


*این برنامه با طرح سئوال مسابقه پیامکی آغاز شد:

بهترین گل نیم فصل؟

1. احمد ال نعمه 2. مهرداد اولادی 3. میثم بائو 4. فرشاد بهادرانی 5. مصطفی شجاعی 6. محمد قاضی

*پس از پخش مسابقه پیامکی گزارش 90 درجه پخش شد که به دیدارهای هفته هجدهم لیگ برتر اختصاص یافته بود.

*مسعود مرادی کارشناس داوری میهمان امشب برنامه نود بود.


*صحنه هایی از بازی فولاد خوزستان و داماش گیلان پخش شد و مسعود مرادی درباره مسائل داوری این دیدار نظرات خود را عنوان کرد.

*پس از آن مصاحبه های مسئولان در خصوص زمان ثبت قرارداد سعید حلافی با باشگاه داماش گیلان پخش شد تا مشخص شود قرارداد وس در زمان مقرر به ثبت رسیده است یا خیر؟!

**حسین فرکی: اشتباهات داوری زحمات باشگاهها را به هدر می دهد

مربی فولاد خوزستان در ارتباطی تلفنی با انتقاد از اشتباهات داوری گفت: همیشه می گویند اشتباهات داوری جزئی از فوتبال است اما متاسفانه این اشتباهات تمامی ندارد و زحمات باشگاهها را هدر می دهد.


وی گفت: اگر برای بازیکنان و مربیان و باشگاهها جریمه و محرومیت در نظر می گیرند چرا برای داوری چنین محرومت هایی در نظر گرفته نمی شود؟!

در دیدار مقابل داماش شاهین حاجی بابایی داور مسابلقه بود که با قضاوت اشتباه 3 امتیاز را از ما گرفت و جایگاهمان در جدول رده بندی متزلزل شد.

*بخش هایی از دیدار تیم های پرسپولیس و نفت آبادان پخش شد.

*سپس قرعه کشی مسابقه پیامکی دوشنبه شب انجام شد و پس از آن داوری پرسپولیس و نفت آبادان مورد بررسی قرار گرفت.

**سعید حلافی: بلیط ندارم! / اگر کسی مدرکی دارد رو کند!

سعید حلافی ارتباط تلفنی با برنامه نود برقرار کرد و عنوان داشت: من ساعت 20 شنبه شب از اهواز به تهران رسیدم و سپس با ماشینی از طرف باشگاه داماش به رشت رفتم.

وی افزود: بلیط پرواز اهواز به تهران را ندارم و آن را به باشگاه داماش دادم و پولش را دریافت کردم! حتی نمی دانم با چه پروازی به تهران آمدم.


اگر کسی مدرکی بر علیه من دارد رو کند! آمدم تا بدون حاشیه در داماش بازی کنم ولی همه مرا می کوبند که از این بابت متاسفم!

*پس از صحبتهای حلافی قسمت هایی از بازی راه اهن و نفت تهران پخش شد و سپس امیر عابدینی مدیر عامل باشگاه داماش گیلان روی خط تلفنی برنامه نود آمد.

**عابدینی: با حلافی هیچ صحبتی نکردم!

مدیر عامل باشگاه داماش ابتدا با اشاره به برنامه قبلی برنامه 90 و با انتقاد به فردوسی پور مجری برنامه نود گفت: قرار بود دوربینی به گیلان بفرستید تا در مورد هتلهلی این استان گزارشی تهیه کند اما این کار را نکردید!

من نمیدانم اگر در یک شهر هتلی مناسب وجود داشته باشد تیم آن شهر نباید از آن هتل استفاده کند که شما نسبت به این مسئله انتقاد دارید؟!

وی در مورد قرارداد سعید حلافی نیز گفت: من هیچ صحبتی با حلافی برای پیوستن وی به باشگاه داماش نداشته ام و وی به خواست خود به این تیم پیوست.


اگر خطایی در مورد ثبت قرارداد سعید حلافی صورت گرفته باشد سازمان لیگ با این مسئله برخورد خواهد کرد.

*پس از این گفتگو صحنه هایی از دیدار تیم های پیکان و صبای قم و سپس گزارش دوربین 90 و مصاحبه های فوتبالی پخش شد.

*میلاد نوری 26 ساله، بازیکنی با سابقه بازی در تیم های فولاد، پیکان، استقلال اهواز، استیل آذین و صبا ملی پوش اسبق جوانان، از همدوره های میلاد میداوودی، عادل کلاه کج و مهرداد پولادی میهمان امشب برنامه 90 بود.


*تا ساعت 45 دقیقه بامداد 39 درصد نظرات ارائه شده گل فرشاد بهادرانی را عنوان بهترین گل نیم فصل انتخاب کرده بودند.

*پخش دیدار تیم های مس کرمان و سپاهان بخش بعدی برنامه بود.

برگی زر: مربیان شهامت داشته باشند!

هادی برگی زر سرمربی ابومسلم مشهد روی خط تلفنی امد و در مورد برخورد و درگیری حیدری و غلامعلی تبار گفت: غلامعلی تبار در این درگیری مقصر نبود و شاید یارگیری شدید در آن لحظه باعث بوجود آمدن این درگیری شد.

وی گفت: در بازی مقابل تیم های پیکان و صبا جوانمذدانه بازی کردیم ، معتقدم مربیان تیم ها باید شهامت برد و باخت را داشته باشند!


وی افزود: ما در لیگ یک در رده ششم قرار داریم و در بازی های اخیر خیلی خوب بازی کردیم و شایستگی خود را به اثبات رساندیم.

پس از این ارتباط گزارش 90 تا 90 پخش و مسائل مختلف فوتبالی عنوان شد.

**قاسمپور: متاسفم که روباه در جنگل شیر می شود! / باید 700 میلیون به من می دادند

سرمربی مس کرمان در گفتگوی تلفنی عنوان کرد: روی تیم مس کرمان کار شده است و برای این تیم برنامه ریزی کرده ام تا به اینجا رسیده است.

وی ادامه داد: قرار بود باشگاه مس کرمان به من مبلغ 700 میلیون تومان بدهد ولی فقط 350 داده است، هنوز بعد از 6 ماه یک برگه قرارداد ندارم از همین رو در نشست مطبوعاتی حاضر نشدم. به مسئولان گفته بودم باید پیش از نیم فصل تکلیف من را مشخص کنند ولی این امر عملی نشد.

زمان بازی به من گفتند روی نیمکت ننشینم، از آنها نامه ای کتبی در این خصوص خواستم ولی نامه ای به من دادند که برخی مسائل دیگر در آن ذکر شده بود که صحت نداشت که پس از کلی بحث برخی از این مسائل از نامه حذف شد.


جالب اینجاست که مهدی محمدی به عنوان مربی مس کرمان روی نیمکت نشست.

وی افزود: شهبازی مدیر عامل باشگاه مس کرمان با لوکا بوناچیچ برای سرمربیگری به توافق رسیده است.

**ناصر شهبازی: نمی توانستم به قاسمپور اعتماد کنم!

مدیر عامل باشگاه مس کرمان در پاسخ به صحبت های قاسمپور گفت: قاسمپور پس از نشست مطبوعاتی که در آن حضور نیافت در جلسه آنالیز هم حاضر نشد، با این شرایط چطور می توانستم به قاسمپور اعتماد کنم که روی نیمکت حضور یابد/ از همین رو تصمیم گرفتم مهدی محمدی روی نیمکت بنشیند.

وی در مورد صحبت با لوکا بوناچیچ برای مربیگری در مس کرمان افزود: تا پیش از بازی پیچ صحبتی با بوناچیچ نکرده بودم، اکنن وی جزو گزینه های مربیگری است و غیر از لوکا 2 گزینه داخلی نیز مد نظرمان است.

در ادامه قاسمپور در جواب شهبازی گفت: صحبت های وی ضد و نقیض است و متاسفم که روباه در جنگل شیر می شود!


* پس از این گفتگو مسعود مرادی در مورد داوری بازی های هفته هجدهم اضهار نظر کرد.

*سپس گزارش کاملی از بازی استقلال و آلومینیوم و حاشیه های پیش از بازی و همچنین بلیط فروشی این دیدار پخش شد.

** میثاقیان: فغانی نباید تیغ نورد را اخراج می کرد!

سرمربی تیم آلومینیوم هرمزگان در مورد اخراج تیغ نورد در بازی مقابل استقلال گفت: گویا فغانی گوش خیلی قوی دارد که از فاصله 40 متری صحبت تیغ نورد را شنیده است! فغانی نباید وی را اخراج می کرد. بطور قطع اگر 11 نفره بودیم بهتر نتیجه می گرفتیم.


**عسگری: رویانیان حرف دل ما را زد

رئیس دپارتمان داوران در گفتگوی تلفنی عنوان کرد: برخی مربیان پیش از بازی در مورد داوری صحبت می کنند که این مسئله باعث ایجاد فشار روانی روی داور می شود.

وی در مورد صحبت های اخیر رویانیان در مورد صحبت های برخی مربیان در مورد داوری اظهار داشت: رویانیان حرف دل ما را زد و من هم معتقدم مربیان نباید پیش از بازی در مورد داوری صحبت کنند و در این رابطه با مسئولان فدراسیون هم صحبت کرده ایم که با این مربیان برخورد شود.


سپس بخش دوم گزارش 90 تا نود و پس از آن گزارشی از ورزشگاه فولاد شهر و دیدار تیم های ذوب آهن و فجر سپاسی پخش شد.

قلعه نوعی: بر اساس اصولمان به جواد استراحت دادیم

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد دلخوری جواد نکونام از استقلالی ها گفت: از قبل اختلافاتی در تیم وجود داشت، این اختلافات در ترکیه بوجود آمد، سه هفته پیش جلسه ای با جواد داشتیم که فکر میکردم پس از این جلسه مشکلات حل شده باشد ولی این چنین نبود. جلسه ای شب گذشته با نکوانام و فتح اله زاده داشتیم و به این دلخوری ها پایان دادیم و مشکلات برطرف شد.

وی افزود: نکونام از افتخارات فوتبال است ولی بر اساس اصولمان در یک بازی به وی استراحت دادیم.


*پس از صحبت های قلعه نوعی صحنه هایی از دیدار تیم های سایپای البرز و تراکتورسازی پخش شد و سپس مرادی به مسائل داوری این دیدار و دیدار ذوب آهن و فجر سپاسی پرداخت.

در پایان برنامه 43 درصد مردم گل بهادرانی را به عنوان بهترین گل نیم فصل انتخاب کردند.

برنامه نود ساعت 2:45 بامداد پنجشنبه به پایان رسید./آق


گزارش از سید محمد رضا آقایی میر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار