مديران استقلال و پرسپوليس رودرروي هم قرار مي گيرند/

مناظره فتح الله زاده و رويانيان براي جذب بازيكن

مديران دو تيم استقلال و پرسپوليس براي رسيدن به شرايط ايده ال با وضعيتي جديد روبرو هستند و قصد دارند تا از ديگري عقب نمانند.

 
به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران ، قرار بر اين است كه دو مدير عامل سرخابي ، در بازي هاي ليگ شرايط ايده الي را بدست بياورند و با يكديگر رقابت داشته باشند.

گفتني است ،قرار شده كه دو مديرعامل در يك مناظره مهم حاضر شوند و رودرروي يكديگر قرار گرفته و در خصوص شرايط تيم استقلال و پرسپوليس و داشته هاي دو تيم به بحث و تبادل نظر بپردازند.

گفتني است، فتح الله زاده و رويانيان مدت هاست كه به سر انتقاد بازيكن در فصل نقل و انتقالات و دريافت بودجه با يكديگر دچار مشكلاتي هستند اما قرار است اين مشكلات هر چه سريعتر حل شود.

پيش از اين صحبت از حضور اين دو مدير در يك برنامه  تلويزيوني بود اما با تعطيلي برنامه نود و استراحت چند ماهه به عادل فردوسي پور تصميم گرفته شده كه دو مدير سرخابي در يك برنامه ورزشي حاضر شوند و رو در روي يكديگر قرار بگيرند تا در خصوص وضعيت تيم هايشان بحث و تبادل نظر كنند.

البته گفته مي شود كه دو مديران سرخابي ،در خصوص جذب بازيكنان جديد نيز با مشكلاتي روبرو شدند كه قرار  است در مجادله روبرو در خصوص شرايط تيم و جذب بازيكنان و بودجه با يكديگر بحث و تبادل نظر داشته باشند./ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار