افزایش حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران تصویب شد

مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی گفت: از اول فروردین سال 92 حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی 18 درصد افزایش می یابد.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران، سعید مرتضوی در حاشیه مراسم گرامیداشت چهره برتر علمی،فرهنگی،اقتصادی کشور در جمع خبرنگاران در ارتباط با پرداخت معوقات داروخانه های طرف قرارداد با سازمان تامین اجتماعی تصریح کرد: به معاونت درمانی سازمان ابلاغ شد،از فردا ظرف 15 روز، 8 هزار میلیارد ریال بودجه اختصاص یافته به معوقات جامعه پزشکی را که اسناد آن تا پایان شهریور ماه سال جاری به تایید سازمان رسیده، پرداخت شود.
وی در ادامه با بیان اینکه به حول و قوه الهی سازمان موفق شد بودجه یک سال پرداختی بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی را تحت عنوان ذخیره احتیاط تامین نماید، اظهار داشت: این امر، با توجه به دسیسه های بیگانگان و مستکبران جهانی حول محور اعمال فشار اقتصادی و تحریم ها، یک موفقیت بزرگ محسوب می شود.
وی در خاتمه با اشاره به مباحث مطرح شده در ارتباط با افزایش سن بازنشستگی تصریح کرد: تا تصویب نهایی طرح پیش نویس قانون جامع تامین اجتماعی، هیچ اظهار نظری قاطعی نمی توان کرد، اما در مجموع، نظر سازمان تامین اجتماعی دید ارفاقی و همیاری بازنشستگان تحت پوشش تامین اجتماعی است./ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار