درخشان : مدعی قهرمانی در جام حذفی هستیم

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان گفت: ما پتانسيل قهرماني در جام حذفي را داريم و با قدرت به اين مهم دست خواهيم يافت.

حمیدرضا درخشان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت:  در جام حذفی پر قدرت ظاهر شده ایم و تلاش خودمان را می کنیم تا در ادامه هم نتایج خوبی بگیریم با تمام توان حرکت می کنیم تا در جام حذفی مدعی باشیم .

وی افزود: امروز همه از من می پرستند که واقعاً داماش در جام حذفی مدعی است و پتانسیل قهرمانی را دارد؟ من می گویم چرا پتانسیل قهرمانی را ندارد؟ تیم هایی که مدعی بوده اند را در جام حذفی برده ایم و حالا خودمان نمی توانیم مدعی باشیم؟ به نظر من داماش در جام حذفی می تواند مدعی باشد و توان قهرمانی در جام حذفی را دارد.

سرمربي تيم فوتبال داماش گيلان در ادامه گفت: ما با کار و تلاش تیم را متحول کردیم بچه ها واقعاً زحمت کشیدند و مزد زحمات شان را می گیرند. بچه های ما بدون ادعا فقط کار می کنند و من هم از آن ها خیلی خیلی راضی هستم و باید بیشتر تلاش کنند تا به موفقیت های بیشتری دست پیدا کنند.

درخشان در پایان گفت: از این هفته نیم فصل دوم لیگ برتر آغاز می شود و ما به مصاف فولاد خوزستان در اهواز خواهیم رفت فولاد تیم خوبی است و نتیجه هم گرفته است و ما باید در آنجا خوب منطقی بازی کنیم و نتیجه خوبی بگیریم قطعاً در اهواز دنبال برد هستیم و با جواز می سازیم تا به هدف مان برسیم جو اهواز و هواداران فولاد برای بچه های ما مشکل ساز نمی شوند و سعی می کنیم با تمرکز و آرامش کامل کارمان را انجام دهیم./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار