آرش معيريان:

نيكي كريمي و مهناز افشار به "رالي ايراني" نرسيده‌اند

حضور شهرام حقيقت دوست، نيكي كريمي و مهناز افشار با توجه به صحبت‌هاي انجام شده در گذشته و همچنين به لحاظ طراحي فضاهاي جديد قطعي نيست.

آرش معيريان كارگردان در گفتگو با خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران در خصوص سري دوم مجموعه خانگي "رالي ايراني" گفت: مقدمات سري دوم "رالي ايراني" در حال پيگيري است تا براي شروع فيلمبرداري آماده سازي مي شود همچنين فصل اول مجموعه با پشت سر گذاشتن آخرين روزهاي مراحل فني براي توزيع و تكثير در نمايش خانگي تا يك ماه آينده صورت خواهند گرفت.
وي در خصوص احتمال حضور شهرام حقيقت دوست، مهناز افشار و نيكي كريمي در سري دوم مجموعه عنوان كرد: به دليل طراحي هاي جديد قبلا مذاكراتي با آن ها انجام شد و آن ها نيز تمايل به همكاري داشتند اما همچنان حضور آنها در سري دوم "رالي ايراني" قطعي نيست.
معيريان در ادامه در خصوص تفاوت هاي سري دوم نسبت به سري اول مجموعه اظهار داشت: با توجه به اينكه در هر فصل بخش جديدي از اقليم شناسي ايران را در كنار مسابقه رالي نشان خواهيم داد و به لحاظ بصري فضاها و  موقعيت هاي لوكيشن بسته به اجرا و منطقه‌ي اقليمي متفاوت خواهد بود.
شايان ذكر است، سري اول مجموعه "رالي ايراني" به كارگرداني آرش معيريان و با بازي سحر ولدبيگي، نيما فلاح، بهنوش بختياري، فرزاد حسني، سيروان خسروي و الناز شاكردوست تا يك ماه آينده در شبكه خانگي توزيع مي شود./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
راضیه
۱۴:۲۲ ۲۹ خرداد ۱۳۹۳
کاش اقای شهرام حقیقت دوست هم توش باشه من عاشق ایشونم خییییییییلی دوسشون دارم