زوج هنري در مسابقه اي هيجان انگيز در "رالي ايراني"+تصاوير

من به همراه همسرم سحر ولدبيگي به عنوان يك زوج هنري در يك گروه با ديگر هنرمندان در "رالي ايراني" مسابقه مي‌دهيم.

نيما فلاح بازيگر فيلم ويدئويي مسابقه "رالي ايراني" در گفتگو با خبرنگار حوزه‌ سينما باشگاه خبرنگاران در خصوص نقش خود گفت: مسابقه رالي ايراني سبك جديدي براي اولين بار به لحاظ موضوعي و نحوه فيلمبرداري در ايران به وجود آورده است و به صورتي كه شكل واقعي از يك مسابقه رالي را روايت مي‌كند.


وي ادامه داد: قصه طوري است كه بيشتر لوكيشن در فضاي باز و دور از شهر اتفاق مي افتد و از جذابيتهاي اين كار مي توان به عدم اطلاع گروه از تصميم هاي گرفته و به وجود آوردن  دو نوع فضاي متفاوت مفرح و جدي اشاره كرد.

فلاح  اظهار داشت: معيريان با استفاه از هنرمندان و معرفي از پيش زمينه قبلي از اين افراد، قضاوتي را در خصوص رفتار هنرمندان در موقعيت هاي واقعي براي مخاطبان ايجاد مي كند.
وي در ادامه ضمن اشاره به هيجاني كه براي بيننده ايجاد مي شود، عنوان كرد: خلق فضاهاي مفرح و اجراي مسابقه در كنار صحنه هاي اكشن قابليت اين را دارد كه مخاطب را تا آخر براي تماشاي آن نگه دارد.
فلاح خاطرنشان كرد: تنها در سري اول مجموعه رالي ايراني با محمدرضا فروتن، سيروان خسروي،‌ الناز شاكردوست، بهنوش بختياري و سحر ولدبيگي بازي رقابتي دارم كه با سحر ولدبيگي به عنوان هم گروه با ديگر افراد رقابت خواهيم داشت.
گفتني است مجموعه رالي ايراني به كارگرداني آرش معيريان براي نمايش در شبكه خانگي تهيه شده است./ي2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار