برگزاری کارگاه آموزشی برنامه ایمنی آب

کارگاه آموزشی برنامه ایمنی آب با حضور اولیور شمول، مشاور سازمان جهانی بهداشت و مسئولان وزارت بهداشت برگزار شد.

به گزارش گروه علمي، پزشكي باشگاه خبرنگاران به نقل از وب دا، در این کارگاه اعضاء کمیته راهبری برنامه ایمنی آب آشامیدنی و نمایندگان سازمان های ذیربط استان های تهران و خوزستان به عنوان دو استان منتخب برای توسعه برنامه در سطح کشور حضور یافتند.

بر اساس این گزارش، دكتر علیرضا مصداقي نيا معاون بهداشتي وزارت بهداشت با حضور در کارگاه و تشكر از دست اندركاران برگزاري اين كارگاه در سخناني بر اهميت برگزاري اين برنامه در کشور با توجه به سندملی بهبود کیفیت آب شرب تاکید کرد.

پیش از برگزاری این کارگاه نیز دکتر شمول مشاور سازمان جهاني بهداشت ضمن آموزش اصول ممیزی برنامه ایمنی آب، از مراحل اجرای پایلوت برنامه در شهر تبریز بازدید و مراحل  اجرای آن را مورد ممیزی قرار دادند.

گفتنی است: كارگاه آموزشی برنامه ايمني آب به عنوان رویکرد جدید سازمان جهانی بهداشت برای اطمینان پایدار از ایمنی سیستم های تامین آب آشامیدنی در آبان ماه سال جاری با حضور مشاور سازمان جهانی بهداشت آقای اولیور شمول، توسط مرکز سلامت محیط و کار و با همکاری پژوهشکده محیط زیست و دفتر نمایندگی سازمان جهانی بهداشت در محل ساختمان مرکزی دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد./ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار