به همت سازمان نظام پزشکی؛

دعوت از شاعر مبتذل نویس و حامی خواننده مرتد، این بار در دانشگاه شهید بهشتی! + اسناد

حلقه‌های مرتبط با فتنه گران و هتاکین به اعتقادات دینی و فرهنگی کشور قصد پلیدانه نفوذ و سوء استفاده از امکانات آموزشی کشور را می‌کنند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ، علی رغم هشدارهای رسانه ای باشگاه خبرنگاران و افشای مستندات بسیاری از فعالیت جریانی خزنده در بدنه شعر و ادبیات کشور که در خدمت پروژه های سازمان ناتوی فرهنگی فعالیت می کند، متاسفانه باز هم شاهد این هستیم که یکی از سازمانها، پدرخوانده های این جریان  را که باعث انحراف فکری و اخلاقی جوانان بسیاری می شوند به مراکز فرهنگی و علمی کشور و این بار به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی دعوت می کند.



ثبت نام آزاد و اطلاع رسانی برای عموم  این جلسه به ظاهر ادبی که با وعده صرف شام نیز همراه است توسط موسسه ای تحت عنوان خانه ترانه و در شبکه اجتماعی تحت نظارت دستگاههای اطلاعاتی غربی، فیس بوک انجام شده و مشخص نیست چه افرادی با تغافل و تساهل بلاهت گونه شان اجازه ورود و دعوت این عناصر تابلودار  را به این جلسه و در یک دانشگاه معتبر داخل کشور داده اند.




این حلقه به اصطلاح ادبی  که با محکومین جرائم امنیتی فتنه 88 ارتباط نزدیکی دارد ، خود را در فضای مجازی با عنوان گروه " ما شرّیم " معرفی می کند.  با كمپين‌هايي در شبكه‌هاي به اصطلاح اجتماعي اثر موهن خواننده مرتد و هتاک به امام هادی  (ع) را تبليغ مي‌كند و با قانون شکنی و فریب ماموران انتظامی در هیبت مردان در استادیوم های ورزشی حضور پیدا می کند تا راهکارهای  دستگاههای جاسوسی غرب برای مبارزه با فرهنگ اسلامی ایرانی را تاثیرگذار تر از آنان در داخل کشور پی گیری کند.

این حلقه در بیرون فضای مجازی با حضور در کافی شاپ های شهرتهران و برگزاری میهمانی های مختلط در شهرهای دیگر برای اقدامات خبیثانه خود برنامه ریزی می کند. همه میهمانی های مختلط آنها بدون رعایت مسايل اخلاقي صورت می پذیرد که تصاویر آن برای جذب نیروهای بیشتر برای گروه " ما شرّیم " در شبکه های اجتماعی نیز منتشر می شود.

"مهدی موسوی" به همراه "فاطمه اختصاری" که خود را شاگرد" موسوی" می داند ، حلقه ای را در بین اهالی علاقمند به شعر(البته به اصطلاح شعر) مدیریت می کنند که در شبکه های اجتماعی فیلتر شده به تبلیغ بی بند و باری جنسی و انحرافات اخلاقی و تولید اشعار سیاسی در حمایت از فتنه گران مشغولند.

"مهدی موسوی"   نقش پدر خوانده این حلقه را برعهده دارد . وی خود را بنیانگذار غزل پست مدرن و جنبش شاعران پیرو پست مدرنیسم در ایران می داند. وبلاگ او از وبلاگهای فعال در پرشین بلاگ و بلاگفا بوده است.او بعد از شکست فتنه 88 و در حمایت از جریان اعتراضی ضد نظام وبلاگش را می بندد؛ اما بعد از شش ماه دوباره به نوشتن می پردازد. بسیاری از کتاب‌های او توسط وزارت ارشاد برای چاپ در ایران نامناسب تشخیص داده شده و ممنوع می‌باشند .خود وی در مصاحبه با یک روزنامه می گوید : "چند تا کتاب چاپ کرده ام که نصفشان بدون مجوز بوده است"!

پدرخوانده حلقه " ما شریم " با ارائه سه کتاب كه بدون مجوز چاپ شده در نمایشگاه کتاب امسال و سفر به شهرهای مختلف ایران نظیر کرج ، تهران، شاهرود، مشهد و ... به منظور گسترش حلقه ابتذال به ایجاد کارگاه‌های شعر و داستان در این شهرها مشغول بوده و متاسفانه هنوز فعالیت های ضد دینی و فرهنگی او در کنار تبلیغات منفی او علیه نظام جمهوری اسلامی ایران ادامه دارد.در کنار این اقدامات موسوی کارگاهی را نیز با عنوان کارگاه مجازی آنلاین برای جذب نیرو فعال کرده است .

بر اساس اطلاعاتي كه خبرنگار وبگردي باشگاه خبرنگاران از وبلاگ موسوي به دست آورده است، اين فرد از سال 89 به همکاری با خواننده مرتد مشغول بوده است. در آخرین آلبوم خواننده مرتد سه اثر از وی دیده می شود که از آنها میتوان بعنوان سخیف ترین و مستهجن ترین ترانه های فارسی نام برد. ترانه هایی که با تولید کلیپ برای آنها و انتشار در فضای مجازی، رفتارهاي جنسي غيرمتعارف ، همجنس بازی ، مصرف مشروبات الکلي ، بی بند و باری و رذائل اخلاقی دیگر تبلیغ می شود.

وی با اظهار برادری با خواننده مرتد و در تأیید و تبلیغ اثر مبتذلش می گوید : " خبر خوب این روزها انتشار آلبوم خواننده ی محبوب «شاهین نجـفی» است. باعث خوشحالی و مسرّت است که لطف برادر عزیزم شامل من هم شده و سه شعر از من را در این آلبوم قرار داده است. از دور، دست همه ی آنهایی را که با همکاری در به وجود آوردن این آلبوم، بهترین لحظات این روزهایم را ساختند می بوسم و می گویم: متشکرم! " وی با اظهار تاثر از عدم حضور شاهین نجفی در عکس های دسته جمعی شان در یکی از کافی شاپ های تهران آرزو می کند که روزی وی را در تهران در آغوش بکشد!

"موسوی" همچنین هر ساله در روز منحوس تولد خواننده مرتد شعری را براي او سروده و تقدیم به برادر عزیز مرتدش مي‌كند! که همه گی برگرفته از اجراهای سخیف خواننده مرتد است .وی همچنین با بوسیدن دست طراح جلد اثر بی شرمانه خواننده هتاک به اعتقاد دینی ایرانیان که با اکانت گروهی " رضا احمدی پیج " فعالیت می کند از به روز بودن صفحات مستهجنش در فیس بوک اظهار خوشحالی و تشکر می کند!

فاطمه اختصاری نیز که خود را فعال حقوق زنان می نامد بهمراه مهدی موسوی  اغلب  نوشته های غیر اخلاقیشان مورد پسند و استقبال رادیو زمانه (وابسته به سازمان های جاسوسی غرب ) و دیگر سایت های ضد انقلاب است ، به طوریکه هر از گاهی با انتشار یک نمونه از کارهایشان به تبلیغ رسانه ای آثار این دو می پردازند.این شاعره مبتذل نویس  شاهین نجفی را در حالی خواننده عزیزش خطاب می کند که ترانه این خواننده هتاک در کنار همجنسگرایان در وبلاگ و صفحه گوگل پلاسش تبلیغ می شود!
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۳ ۱۸ آبان ۱۳۹۱
پس مسئولين محترم حراست اين دستگاه ها دارن چكار ميكنند؟؟؟ شايد خوابند؟؟؟
آخرین اخبار