حاشيه‌نگاري باشگاه خبرنگاران/

چهارمين روز نمايشگاه مطبوعات و خبرگزاري‌ها در تصاحب دانش‌آموزان دبستاني

چهارمين روز نمايشگاه مطبوعات در حالي آغاز شده است که حضور دانش‌آموزان دبستاني بيشتر از هر قشر ديگري به چشم مي‌خورد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران، چهارمين روز نوزدهمين نمايشگاه بين‌المللي مطبوعات و خبرگزاري‌ها در حالي از ساعت 9 صبح امروز چهارشنبه 10 آبان ماه شروع شده است که دانش‌آموزان دبستاني بيشترين آمار حضور را به خودشان اختصاص داده‌اند.

در گوشه و کنار اين نمايشگاه هر يک از دانش‌آموزان مدرسه‌هاي دبستاني تهران و حتي ساير شهرستان‌ها مشغول کار مطبوعاتي و فرهنگ‌سازي در اين زمينه هستند به طور مثال دانش آموزان دبستاني مدرسه دخترانه نور که از منطقه 15 تهران حضور يافته‌اند اقدام به نصب روزنامه ديواري طولاني در راهروي اصلي نمايشگاه کرده‌اند تا آن چه در توان دارند با دستهاي کودکانشان به نمايش بگذارند.

در گوشه ديگر نمايشگاه که در شبستان بزرگ مصلي امام خميني(ره) تهران برگزار شده است دختران دانش آموز با لباس محلي که مربوط به غرب کشور است با شور و شوق کودکانه در حال بازديد از غرفه‌ها هستند.

گفتني است، نوزدهمين نمايشگاه بين المللي مطبوعات و خبرگزاري‌ها که از هفتم الي 13 آبان ماه به مدت يک هفته آغاز به کار کرده است از ساعت 9 صبح الي 20 ميزبان علاقه‌مندان در مصلي بزرگ تهران است.

همچنين غرفه باشگاه خبرنگاران  واقع در راهرودي شماره 16 و پلاک 647 آماده بازديد و پاسخگويي به سوالات تمام علاقه‌مندان است.
انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار