رونمايي از مجموعه کتاب "سبک زندگي ايران اسلامي"

انتشارات امير کبير مجموعه 18 جلدي "سبک زندگي ايراني اسلامي" ويژه جوانان را تا آخر آذر سال جاري رونمايي خواهد کرد.

سعيد کرمي معاون علمي انتشارات امير کبير به خبرنگار حوزه کتاب و ادبيات باشگاه خبرنگاران گفت: انتشارات اميرکبير با توجه به رويکردي که در توليد آثار فاخر دارد مجموع تخصصي 18 جلدي "سبک زندگي ايراني اسلامي" را در 2قالب پژوهش محور و کتاب هاي داستاني در حوزه جوانان منتشر خواهد کرد.
 
وي افزود: با توجه به نياز جوانان به مسائل روز مجموعه داستان محور شامل موضوعات تفريح، همسايه، سفر، خوراک، پوشاک، مسکن، زينت، ورزش، اينترنت و موبايل و در حوزه پژوهش محور شامل موضوعات تفريحي، همسايه، سفر، خوراک، پوشاک، مسکن، زيست، ورزش، اينترنت و موبايل و در حوزه پژوهش محور موضوعاتي شامل سبک زندگي و زيبايي شخصي، سبک زندگي و دنياي مجازي، سبک زندگي و ارتباطات اجتماعي و سبک زندگي کار و محيط زندگي منتشر خواهد شد.
 
کرمي افزود: اين مجموع آماده چاپ است و پس از بازبيني نهايي تا آخر آذر چاپ خواهد شد.
 
کرمي اظهار داشت: در کنار اين مجموعه 3 عنوان ديگر از مجموعه هاي سبک زندگي شامل مهارت هاي زندگي از منظر اسلام نوشته دکتر علي فاتحي، غيب و زندگي نوشته محمد عرب صالحي و راه هاي پايان بخشيدن به کدورت ها نوشته فاطمه و اکرم علي حسيني در حال چاپ است.
 
وي در ادامه گفت: اين انتشارات 2 کتاب با نام هاي جامعه شناسي مشارکتي در ايران و تحليل منازعات گفتماني انقلاب اسلامي در حوزه سياست و کتاب هاي "همه به جهنم مي روند" و "سعادت از ديدگاه امام (ره)" در حوزه اخلاق و فقه را چاپ کرده است.
 
وي خاطرنشان کرد: درحال حاضر 70عنوان کتاب از مجموعه انتشارات امير کبير به مرحله الکترونيکي شدن در حوزه tbook و کتاب صوتي آماده عرضه شدن است و تمامي مجموعه "قصه هاي خوب براي بچه هاي خوب" نوشته مهدي آذر يزدي به کتاب صوتي تبديل شده اند./ي2 
برچسب ها: انتشارات ، امیرکبیر ، کرمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار