با حضور وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي؛

نوزدهمين نمايشگاه مطبوعات و خبرگزاري‌ها افتتاح شد

نوزدهمين نمايشگاه مطبوعات و خبرگزاري‌ها با حضور سيد محمد حسيني وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي، محمد جعفر محمدزاده معاون مطبوعاتي وزارت ارشاد و پدرام پاک‌آيين مديرکل مطبوعات و خبرگزاري‌هاي داخلي آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار سياسي باشگاه خبرنگاران،‌ مستقر در نمايشگاه بين‌المللي مطبوعات و خبرگزاري، نوزدهمين نمايشگاه بين المللي مطبوعات با حضور سيد محمد حسيني وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي، محمد جعفر محمدزاده معاون مطبوعاتي وزارت ارشاد و پدرام پاک‌آيين مديرکل مطبوعات و خبرگزاري‌هاي داخلي آغاز به کار کرد.

گفتني است لاله افتخاري نماينده نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي و نيز در اين افتتاحيه حضور دارد.

این نمایشگاه در سه بخش مطبوعات، خبرگزاریهای رسمی و پایگاه های اطلاع رسانی با شرکت 31 استان ( هر استان با 50 نشریه) برگزار می‌شود.
 
نمایشگاه نوزدهم در 830 غرفه و در مساحت 58 هزار مترمربع شامل 52 هزار مترمربع فضای داخلی و مسقف برپا می شود.
 
همچنين در بخش بین الملل مانند سال گذشته 50 غرفه طراحی شده که تاکنون 30 کشور برای حضور در این نمایشگاه اعلام آمادگی کرده اند و حدود 80 روزنامه نگار و خبرنگار از کشورهای مختلف جهان در این نمایشگاه حضور دارند.
 
این نمایشگاه در شش هزار متر مربع فضای بیرونی برای فعالیتهای جنبی طراحی شده است.
 
لازم به ذکر است رونمایی از 10 عنوان از کتاب های تخصصی و جدید حوزه رسانه، راه اندازی موزه روزنامه نگاری با هدف به نمایش در آمدن سیر تاریخی صنعت روزنامه و مطبوعات، طراحی و انتشار تمبر مطبوعات و ارایه پنج میلیارد ریال بن خرید مطبوعات به بازدیدکنندگان و مراجعه کنندگان از جمله برنامه های نمایشگاه نوزدهم است.
 
در این نمایشگاه نشستهای تخصصی با موضوع توسعه کیفی مطبوعات و خبرگزاریها برگزار می‌شود.
 
همچنين نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها ساعت 9 تا 20 روزهای هفتم تا سیزدهم آبان ماه جاری در مصلای تهران برای بازدید عموم دایر است.

همچنين خبرگزاري باشگاه خبرنگاران از هفتم تا سيزدهم در نوزدهمين نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاري‌ها  در بخش رسانه های داخلي حضور فعال دارد و علاقه مندان می توانند برای بازدید از غرفه اين خبرگزاري، به نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاري‌ها واقع در مصلی تهران، راهروي 16/1 - غرفه باشگاه خبرنگاران مراجعه نمایند.
 
گفتنی است كه در طول برگزاری این نمایشگاه، از اساتید و شخصیت‌های برجسته در تمامي حوزه‌ها، جهت بحث و تبادل نظر كارشناسی دعوت به عمل آمده است.

لازم به ذكر است كه  متعاقباً حضور هر یك از میهمانان و شخصيت‌ها از طريق خبرگزاري باشگاه خبرنگاران به آدرس www.yjc.ir اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
reza
۲۲:۰۸ ۰۷ آبان ۱۳۹۱
سلام برخبرنگاران جوان من برای اولین بارازسایت تون دیدن کردم اخبار ورزشی تون خیلی جالب بود بخاطر عکسها هم ممنون
آخرین اخبار