بازگشایی پرونده ترور منافقین از زبان خانواده‌های قربانیان ترور/

منافقین با تیراندازی، سر برادرم را از تنش جدا کردند

خواهر شهید سید حسن امینی گفت: منافقین به قدری پلید و جنایتکار هستند که با ادامه تیر اندازی به برادرم سر او را از بدنش جدا کردند.

به گزارش خبرنگار سیاست خارجی باشگاه  خبرنگاران گروهک تروريستي منافقين طي اعمال جنايتکارانه بسیاری از هم‌وطنان بی گناهمان را به کام مرگ کشانده که برهمین اساس با یکی از خانواده قربانیان ترور به گفتگو نشستیم که در ذیل متن آن آمده است.

خواهر شهيد سيد حسن اميني در گفتگو با خبرنگار سياست خارجي باشگاه خبرنگاران با بيان اينكه برادرم پيش از شهادت خود به طور مداوم از سوی منافقین مورد تهديد قرار می‌گرفت، گفت: برادرم در جبهه بيسم چي بود كه توسط دسيسه و خيانت دو نفر از نیروهای نفوذی منافقین همراه يك نفر ديگر از دوستانش به دست گروهك تروريستي منافقين سپرده شد.

وي با اشاره به نحوه شهادت برادرش اين چنين توصيف كرد: شب قبل از اسارت، سيد حسن اميني به همراه يكي ديگر از دوستانش در حال پست دادن و نگهباني كردن بودند كه پس از پايان نگهباني خود که خسته و خواب آلود بودند آن دو نفوذی به برادرم پيشنهاد مي‌دهند تا ساعتي را استراحت کند.

امینی افزود: شهيد سيد حسن اميني به همراه يكي از دوستانش در گودالی در آن نزديكي استراحت می‎‌کردند كه پس از بيدار شدن متوجه حضور منافقین در بالاي سر خود مي شوند.

خواهر شهيد سيد حسن اميني ادامه داد : منافقین با یک بیل مکانیکی و تهدیدهای بسیار برادرم و دوستش را اسیر می‌کنند.

وي با بيان اينكه در طول مدت اسارت برادرم، به وي پيشنهاد همكاري با گروهك داده شده بود، افزود: شهيد سيد حسن اميني با مقاومت در برابر پيشنهادهاي شوم منافقین سبب حساسيت بيش از پيش آنها نسبت به خودش مي شود.

امینی تصريح كرد: پدرم پس  از مدت ها بی خبری با پرس و جو كردن از مقرهاي مختلف به دنبال نشاني از فرزندش بود اما به نتیجه نمی‌رسید.

وي در ادامه افزود: گروهك تروریستی منافقين پس از مدت‌ها بي خبري با پيام دادن به خانواده  از آنها درخواست لباس و  خوراكي کرده كه پدرم با فراهم كردن به آدرس تعيين شده از سوي منافقين مي رود.

امینی با بيان اينكه اسارت و بی خبري از عزيزي كه چشم به راه آن هستي بسيار زجرآور است، گفت: پدرم با بردن لوازم تعیین شده در مقري كه آنها مشخص كرده بودند به کردستان رفته  اما با فریب و نیرنگ از اين مقر به آن مقر برده مي شد كه نهایتا به مقر اصلی رسید.

 خواهر شهيد امینی با بيان اينكه سرماي آن سال كردستان بسيار شديد بوده به طوري كه پدرش تا زانو در برف فرو مي رفته، اظهار داشت: پس از رسیدن پدرم به محل مورد نظر، منافقین  لوازم را از او گرفته و بدون دادن هیچگونه خبری از برادرم ، وی را راهی می‌کنند و این در حالی بوده که برادرم مدت‌ها پیش به شهادت رسیده بود.

امینی درباره لحظه آخر شهادت برادرش مي گويد:  برادرم  و دیگر اسرا را در صفی پشت سرهم ردیف کرده بودند به طوری که نبايد به اطراف  نگاه مي كردند و اگر کوچکترین حرکتی انجام می دادند آنها را به گلوله می بستند.

خواهر شهید امینی ادامه داد: برادرم و دیگر اسرا به مدت 7 روز غذايي نخورده،  و پس از مدتی با خوردن غذای نامناسب و آلوده سبب بیمار شده که حال برادرم از همه وخیم تر بود.

وي با بيان اينكه در زمان مسموميت شهيد اميني و ديگر اسرا آنها احتياج به سرويس هاي بهداشتي داشتند اما منافقین امتناع مي‌کردند، گفت: حال وخیم برادرم و دیگر اسرا و اعتراض آنها، منافقین را عصباني مي كند به طوري كه يكي از اعضای این گروهک تروریستی با فحاشي به خانواده ام، برادرم را به شدت عصبانی کرده که این امر سبب می‌شود وی به شدت با آن فرد منافق درگیر شده و دیگر اعضا با ناجوانمردی تمام  به سرو صورت او تیر اندازی می‌کنند و اورا به شهادت می رسانند.

خواهر شهید امینی در پایان یادآور شد: منافقین به قدری پلید و جنایتکار هستند که با ادامه تیر اندازی به برادرم سر او را از بدنش جدا کردند.

گفتنی است، پدر شهید امینی به دلیل مصائبی که بعد از ترور پسرش بر او گذشته بود پس از سکته ‌های مداوم از دنیا رفت در حالی که نتوانست فرزند عزیزش را ببیند.

انتهاي پيام/
پ2
برچسب ها: شهید ، اسرا ، جنگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۱ ۰۳ آبان ۱۳۹۱
تمام منافقین رو باید به بدترین شکل ممکن کشت. این تنها مجازاتی که دل مردم ایران رو شاد می کنه.
آخرین اخبار