مدیر سیاستگذاری نایاک:

ایران برنده خروج احتمالی منافقین از فهرست تروریستی آمریکا

به دنبال انتشار خبری مبنی بر تصمیم وزارت خارجه آمریکا درباره خروج احتمالی منافقین از فهرست گروه‌های تروریستی آمریکا، مدیر سیاستگذاری شورای ملی ایرانیان آمریکا (نایاک)، ایران را برنده اصلی خروج منافقین از لیست تروریستی آمریکا خواند.

به گزارش حوزه سياست خارجي باشگاه خبرنگاران، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی هابیلیان(خانواده شهدای ترور کشور)، جمال عبدی مدیر سیاستگذاری شورای ملی ایرانیان آمریکا (نایاک)، روز گذشته اعلام کرد که امروز برنده اصلی، جمهوری اسلامی ایران است که از مدت‌ها پیش آمریکا را دشمن مردم ایران می‌خوانده و اعتقاد دارد که آمریکا در پی نابودی ایران است.
 
جمال عبدی در ادامه افزود: این تصمیم، راه کنگره آمریکا را برای کمک‌های مالی به مجاهدین خلق باز می‌کند تا این گروه بتواند حملات تروریستی در ایران انجام دهد.
 
وی خاطرنشان کرد: این تصمیم ثابت می‌کند آمریکا در حال دوستی با یک گروه تروریستی منفور است.
 
این خبر می‌افزاید سخنگوی وزارت خارجه آمریکا روز گذشته در یک کنفرانس خبری در پاسخ خبرنگاری راجع به خروج سازمان منافقین از فهرست گروه‌های تروریستی آمریکا، از تلاش‌های اخیر این وزارتخانه در بازنگری وضعیت تروریستی این گروهک خبر داد و اعلام کرد که در حال ارسال اطلاعاتی محرمانه راجع به وضعیت منافقین از سوی کلینتون به کنگره آمریکا هستند.
 
ویکتوریا نولاند از محتویات این اطلاعات سخنی به میان نیاورد ولی پیش‌بینی کرد که تا آخر سپتامبر به صورت عمومی اعلام کند.
 
گفتنی است خبرگزاری‌های بین‌المللی به نقل از مقامات کاخ سفید که نخواستند نامشان فاش شود اعلام کردند که وزارت خارجه آمریکا تصمیم به خروج این گروهک از فهرست تروریستی آمریکا گرفته است.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار