علی شکوری راد:

خاتمی گزینه اصلی ما برای انتخاب ریاست جمهوری آینده است!

علی شکوری راد در گفتگو با خبرنگار هفته نامه آسمان نکات جالب توجهی از فعالیت های پیش روی اصلاح طلبان مطرح کرده است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران،این گفتگو که قرار بوده در شماره 18 شهریورماه  این نشریه چاپ شود ،هیچ گاه منتشر نشد، اما بر روی سایت شخصی این عضو اصلی حزب منحله مشارکت قرار گرفته است.

شکوری راد با ادعای انسجام در بین اصلاح طلبان در مقابل سوال خبرنگار این هفته نامه با تأیید اینکه نگاهها در مجموعه اصلاح طلبان به سمت سید محمد خاتمی رئیس جمهور پیشین است ، اظهار می دارد :" فعلاً کسی که به عنوان کاندیدای تمام عیار قابل طرح است و اجماع حداکثری در موردش هست آقای خاتمی است. بعداً شاید دیگرانی هم مطرح شوند. اما آن کسی که الان مطرح می شود خاتمی است. "

اين عضو حزب منحله مشارکت با اعتراف به فعالیت مخفیانه اعضای حزب غیرقانونی مشارکت اظهار می دارد :"  به عنوان مثال بعد از اعلام انحلال جبهه مشارکت ارتباط مرکزیت آن با استانها به حداقل رسیده است اما آنها که بیکار ننشسته اند،ارتباطاتشان را حفظ کرده اند ، شاید چهره ظاهری اصلاح طلبان از بین رفته باشد یا به چشم نیاید!


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
احمدی نژادی سابق
۱۹:۱۸ ۲۷ شهريور ۱۳۹۱
من قبلا طرفدار احمدی نژاد بودم ولی این سری به خاتمی رای میدم اگه شماها یا امثال شما بزارین بیادسران فعلی مملکت نه فقط احمدی نژاد بلکه همشون مملکت رو داغون کردن
Iran (Islamic Republic of)
پسر مشهدی
۱۹:۱۲ ۲۷ شهريور ۱۳۹۱
تو اصلاح طلبا ، خاتمی از عقل و شعور بالاتری برخورداره. البته من نظر خودم بیشتر خرازیه.