امير دادرس در جمع دانشجويان افسري دانشگاه جنگ:

تحريم‌ها را با خلاقيت علمي پشت سر مي‌گذاريم

معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوري اسلامي ايران با بيان اينكه تحريم‌ها ما را هوشيار‌تر از گذشه کرده است، گفت: با نوآوري و خلاقيت علمي فضاي تحريم‌ها را بهترين شكل پشت سر خواهيم گذاشت.

به گزارش خبرنگار دفاعي امنيتي باشگاه خبرنگاران، امير سرتيپ محمدحسين دادرس معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوري اسلامي ايران در جمع دانشجويان افسري دانشگاه جنگ و خطاب به آنان گفت: شما در عالي‌ترين مجموعه نظامي پا گذاشته‌ايد و بايد از فضاي تاکتيکي موجود براي رسيدن به يک هدف مهم آماده شويد چرا كه جرأت انجام‌ کارهاي بزرگ منوط به بهره‌گيري از علم و معلومات بالاست.

وي در ادامه با اشاره به رهنمودهاي مقام معظم رهبري مبني بر لزوم توجه ويژه دانشجويان به بحث اقتصاد مقاومتي افزود: لازم است که دانشجويان و خصوصا دانشجويان دانشگاه افسري نگاه ويژه‌اي به اين مسئله داشته باشند و در مديريت سيستم اکو به بهترين شکل ممکن عمل کنند.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش با اشاره به تاکيد مقام معظم رهبري مبني بر لزوم تحول در فرهنگ مصرف کشور تصريح کرد: تحول به اين معني است که به کارهاي نو فکر و بر آنها تمركز کرده و به سمتي برويم که اين نوآوري‌ها در فضاي تجاري پشتيبان ما باشد.

دادرس با بيان اينكه تحريم‌ها بيش از پيش ما را هوشيار کرده است، اضافه کرد: مطمئنم که فضاي تحريم‌ها را با خلاقيت پشت سر خواهيم گذاشت.

وي در بخش ديگري از سخنانش به برگزاري اجلاس غير متعهدها در تهران اشاره کرد و افزود: اين اجلاس در سطح بسيار خوبي برگزار شد و کار ارزشمندي بود که جمهوري اسلامي ايران توانست به خوبي از عهده آن برآيد.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش همچنين تصريح کرد: مقام معظم رهبري سخنراني تاريخي را در مراسم افتتاحيه ايراد فرمودند و لازم است که همه سران به کشورها توجه ويژه‌اي به اين بيانات هوشمندانه معظمٌ‌له داشته باشند.

دادرس با بيان اينکه تمهيدات امنيتي برگزاري اجلاس در سطح بسيار خوبي انديشيده و اجرا شد، اظهار داشت: سپاه پاسداران، ناجا و ارتش به بهترين نحو در برقراري امنيت تهران همکاري داشتند و ماحصل آن برگزاري اجلاس در عالي‌ترين سطح بود.

وي در پايان خاطرنشان کرد: ما بايد توجه ويژه‌اي به بحث بيداري اسلامي داشته باشيم چرا که دشمنان جهان اسلام تلاش بيشتري خواهند كرد تا زحمات و ايستادگي ملتها مبني بر صدور اين انقلاب‌ها را مصادره کنند.
انتهاي پيام/س2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار