رئيس بسيج اساتيد تهران:

در سال جاري موفق شده‌ايم 2 درصد از توليد علم جهان را به خود اختصاص دهيم

رئيس بسيج اساتيد تهران گفت: سال گذشته فقط 1 درصد از توليد علم جهان را در اختيار داشتيم ولي در سال جاري و در اوج تحريم‌هاي غرب موفق شده‌ايم تا به 2 درصد از توليد علم جهان دست يابيم.

به گزارش خبرنگار دفاعي - امنيتي باشگاه خبرنگاران، نشست بصيرت‌افزايي و آشنايي با شيوه‌هاي جنگ نرم با حضور اساتيد بسيجي تهران در پرديس بزرگ واحد تهران شمال به همت بسيج اساتيد برگزار شد.

در اين مراسم عبدالرضا سيف رئيس بسيج اساتيد تهران طي سخناني ضمن تقدير از بانيان برگزاري اين همايش گفت: سال گذشته فقط 1 درصد از توليد علم جهان را در اختيار داشتيم ولي در سال جاري و در اوج تحريم‌هاي غرب موفق شده‌ايم  به 2 در صد از توليد علم جهان برسيم.

وي ادامه داد: با اينكه دشمنان با تمام قوا مانع حركت علمي جمهوري اسلامي ايران بودند ولي ما از سال‌ها پيش حركت‌هاي علمي خود را آغاز كرده و امروز به نتايج خوبي رسيده‌ايم .

رئيس بسيج اساتيد تهران با بيان اينكه دشمن بدون ترديد مردم را هدف تحريم‌هاي خود قرار داده است، تصريح كرد: دشمن نمي‌داند كه مردم آگاه و هميشه در صحنه حاظر در خط رهبري هستند و هراسي از تحريم‌هاي دشمن به دل راه نمي‌دهند .

سيف با اشاره به ديدار بسيجيان اساتيد با مقام معظم رهبري در يكشنبه هفته جاري، افزود : ما در اين ديدار افتخار‌آميز به رهبر فرزانه انقلاب اعلام خواهيم كرد كه چه كار‌هاي مثبتي را در سال توليد و حمايت از كار و سرمايه ايراني انجام داده‌ايم .

رئيس بسيج اساتيد تهران خاطر نشان کرد : در راه‌پيمايي بزرگ روز قدس بار ديگر به جهانيان نشان خواهيم داد كه همانند جنگ تحميلي كه در مقابل دنيا ايستاديم امروز هم در برابر دشمنان و تحريم‌هايشان پشت سر رهبري ايستاده‌ايم و جانانه دفاع خواهيم كرد و نفشه شوم دشمنان را رسوا خواهيم كرد.

گفتني است، قرار بود در این نشست محمد رضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین، کامران دانشجو وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، فرهاد دانشجو رئیس دانشگاه آزاد و مرتضی بختیاری وزیر دادگستری شرکت کنند اما هیچکدام از آنها در این نشست شرکت نکردند.

"انتهاي پيام"/س3

برچسب ها: بسیج ، علم ، دشمن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار