زنجان/

برگزاری بزرگترین رویداد عكاسی كشور در زنجان

بزرگترین رویداد عكاسی كشور همزمان با روز جهانی عكاسی در زنجان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکززنجان  ،عضو شورای سیاست گذاری نخستین آیین پاسداشت روز جهانی عكاسی،گفت: هدف از برگزاری نخستین آیین پاسداشت روز جهانی عكاسی هم اندیشی و ایجاد هماهنگی بین هنرمندان عكاس كشور است.

بازرگانی با اشاره به دعوت بیش از 60 عكاس مطرح كشور و همچنین روزنامه نگاران و منتقدان هنر عكاسی و نمایندگان نشریات تخصصی این هنر و وب سایت های ویژه عكس جهت حضور در نخستین آیین پاسداشت روز جهانی عكاسی، افزود: در تمامی كشور های دنیا روز جهانی عكاسی مصادف با 19 اگوست در بین عكاسان از جایگاه ویژه ای برخوردار بوده و همایش ها و جشنواره های بسیاری در راستای توسعه این هنر برگزار می شد،اما تاامسال فقدان چنین روزی در جامعه عكاسی كشور احساس می شد.

وی تصریح کرد: برپایی اردوی عكاسی از زنجان در روز نخست جشنواره و اجرای مراسم ویژه در روز دوم این آیین در فرهنگسرای امام خمینی (ره) زنجان از برنامه های در نظر گرفته شده برای این برنامه است.

این مقام مسئول با اشاره به دعوت از اساتید به نام عكاسی در نخستین آیین پاسداشت روز جهانی عكاسی،خاطر نشان کرد: این اساتید در خصوص هنر عكاسی ،عكاسی معاصر و جایگاه و راهكار های ارتقاء سطح عكاسی كشور سخنرانی خواهند كرد./ب

برچسب ها: عکاسی ، کشور ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.