عسگر اولادي در جمع خبرنگاران مطرح کرد

مطرح شدن نام متکي به عنوان کانديداي جبهه پيروان/ بازنگري جبهه متحد براي انتخابات رياست جمهوري

دبير كل جبهه پيروان خط امام و رهبري با اشاره به اينکه متكي از جمله افرادي بوده كه در جبهه پيروان خط امام و رهبري نامش مطرح بوده است، گفت: كانديداي اصولگرايان در چارچوب جبهه متحد نخواهند بود و در اين جبهه بايد بازنگري صورت گيرد.

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران ،حبيب الله عسگر اولادي دبير كل جبهه پيروان خط امام و رهبري كه در مراسم يادبود سعيد اماني در بناي  ياد بود شهداي هفتم تير در جمع خبرنگاران به سوالات آنها پاسخ مي گفت در ابتدا در پاسخ به سوال خبرنگار باشگاه خبرنگاران پيرامون ساز و كار جديد انتخاباتي جبهه پيروان خط امام و رهبري براي انتخابات رياست جمهوري اظهار داشت: اكنون ما دو كار انجام مي دهيم يك برنامه براي رئيس جمهور آينده  و ديگري انتخاب هياتي كه بايد همراه وي باشد.

عسگر اولادي در پاسخ به سوال خبرنگاري پيرامون بازگشت اصلاح طلبان به صحنه انتخاباتي به ويژه خاتمي افزود: هر شخص و مجموعه سياسي كه نظام، قانون اساسي، امام و رهبري را قبول داشته باشد مي تواند در انتخابات آتي شركت کند.

وي تصريح كرد: اصولگرايان بايد ابتدا وضع خود را با انحراف، اصلاح طلبان وضع خود را با فتنه و نظام روشن كرده و سپس در انتخابات شركت داشته باشند.

دبير كل جبهه پيروان خط امام و رهبري در پاسخ به سوال خبرنگار باشگاه خبرنگاران مبني بر حضور كانديداي اصولگرايان در چارچوب جبهه متحد، اظهار داشت: كانديداي اصولگرايان در چارچوب جبهه متحد نخواهند بود و در اين جبهه بايد بازنگري صورت گيرد.

عسگر اولادي در پاسخ به سوال خبرنگاري مبني بر اينکه آيا جبهه پيروان خط امام و رهبري كانديداي مستقل خواهد داشت يا خير  نيز يادآور شد: تاكنون  بحث جدي در اين مورد صورت نگرفته است اما متكي يكي از كساني بوده كه در جبهه پيروان خط امام و رهبري نامش مطرح بوده است.

دبير كل جبهه پيروان خط امام و رهبري در واكنش به سوال خبرنگار باشگاه خبرنگاران مبني بر اينكه پورمحمدي نيز در ليست انتخاباتي جبهه پيروان خط امام و رهبري قرار خواهد داشت؟ اظهار داشت: پور محمدي نيز شخص محترم و خوبي است اما هنوز تصميم جدي مبني بر حضور وي اتخاذ نشده است.

انتهاي پيام/س3
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار