باوجود محدودیت های شدید ؛

300 هزار نفر فلسطینی امروز در مسجد الاقصي نماز خواندند

با وجود تدابیر شدید رژیم صهیونیستی و محدودیت های اعمال شده برای ورود نمازگزاران به مسجد الاقصی بیش از 300 هزار نفر سومین نماز جمعه ماه مبارک رمضان را در مسجد الاقصی اقامه کردند.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره ؛ خبرنگار این شبکه در رام الله در گفتگویی درباره تدابیر امنیتی اسرائیل در قدس در سومین جمعه ماه مبارک رمضان گفت : هزاران تن از نیروهای امنیتی و پلیس این رژیم در اطراف قدس یا داخل بخش قدیمی این شهر و محله های مختلف آن مستقر شده اند.

وی افزود : جمعه های ماه مبارک رمضان تنها روزهایی است که به فلسطینیان اجازه داده می شود برای شرکت در نماز جمعه در مسجد الاقصی وارد قدس شوند که البته ورود به این شهر در روزهای جمعه ماه مبارک رمضان هم مشروط است ولی در بقیه روزهای سال به آنها اجازه ورود به قدس داده نمی شود.

ابوعاقله ادامه داد: مسئولان اوقاف اسلامی اعلام کردند شمار نمازگزاران در مسجد الاقصی امروز به بیش از سیصد هزار نفر رسیده است. نیروهای اسرائیلی از ورود افراد بالای دوازده سال و زیر چهل سال به مسجد الاقصی جلوگیری کردند و نیروهای پلیس اسرائیل نیز به تعداد زیاد در داخل شهر مستقر شده بودند.
برچسب ها: قدس ، فلسطینی ، نماز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار