جودوکاران روسيه صدرنشين المپيك شدند

پنجمين روز رقابتهاي جودو بازيهاي المپيك 2012 لندن با صدرنشيني تيم جودو روسيه پايان يافت.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، رقابت هاي جودو  پنجشنبه در اوزان 100 كيلوگرم مردان و 78- كيلوگرم زنان برگزار شد كه جودوكاران روسيه و آمريكا قهرمان شدند.

در وزن 100- كيلوگرم مردان " تاگير خابولائف" در حضور " ولاديمير پوتين" رييس جمهور روسيه عنوان قهرماني را از آن خود كرد." ناودين توشان بايار" از مغولستان قهرمان دوره قبل المپیک، در 2 دقیقه و 11 ثانیه ضربه فنی شد و دوم شد.

" دیمیتری پترس" از آلمان و "گرول هنک" از هلند به نشان برنز مشترک دست پیدا کردند
در این وزن "ماگسیم راکوف" نفر اول رنکنیگ جهانی از قزاقستان هم دور نخست به "گاسیموف" آذریجاني باخت و حذف شد. " تاکاماسا آناي" نفر سوم رده بندی جهان از ژاپن هم دور دوم به "لوکاس کارپلک" از جمهوری چک باخت و کنار رفت.

در وزن 78- كيلوگرم زنان " كايلا هاريسون" از آمريكا قهرمان شد." جه‌ما گيبونس" از بريتانيا در جاي دوم ايستاد. " اودري ته چامو" ار فرانسه و " مايرا آگوئار" از برزيل هم به صورت مشترك مدال برنز را كسب كردند.

بدين ترتيب تا اين لحظه و در فاصله یک روز مانده به پایان پیکارهاي جودو در جدول رده بندی روسیه با 3 مدال طلا و يک برنز در صدر قرار دارد، کره جنوبی با 2 طلا و یک برنز دوم است و ژاپن با يک طلا، 2 نقره و 3 برنز در مکان سوم ایستاده است.

امروز (جمعه) در آخرین روز رقابتهاي جودو، مسابقات در اوزان 100+ كيلوگرم مردان و 78+ كيلوگرم زنان برگزار خواهد شد. در وزن 100+ كيلوگرم مردان محمدرضا رودكي كاپيتان تيم ملي ايران در قرعه كشي حضور دارد و طبق برنامه با " المهدي الملكي" از مراكش روبه رو خواهد شد، البته مسولان فدراسيون جودو و كاروان ايران در نامه هايي جريان مصدوميت رودكي را اطلاع داده اند و اين جودوكار نمي تواند در المپيك مبارزه كند./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار