گرانترين منطقه ارزانترين شد

گرانترين منطقه تهران در ابتداي سال جاري حداقل قيمت به ثبت رسيده را به خوداختصاص دادند.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران ، براساس جداول آماري منتشر شده از سوي وزارت مسكن و شهرسازي كه برگرفته از سامانه اطلاعات املاك و مستغلات است ، در حالي كه تا پيش از اين  در منطقه 19 تهران كمترين ميزان قيمت براي يك مترمربع واحد مسكوني ثبت شده بود در ابتداي سال جاري در حالي كه بالاترين  قيمت يك متر مربع واحد مسكوني در تهران در منطقه يك ، ثبت شده پايين ترين قيمت نيز در همين منطقه به ثبت رسيده است .
 
برمبناي جداول آماري وزارت مسكن و شهر سازي ، مناطق 19 ، 18 و 16 به ترتيب كمترين قيمت متوسط يك متر مربع واحد مسكوني را داشتند ، به گونه اي که ارقام مربوطه به ترتيب هشت ميليون و 954 هزار ريال ، 9 ميليون و 184 هزار ريال و 9 ميليون و 323 هزار ريال ثبت شد .
 
بر اساس اين گزارش ، بررسي سامانه اطلاعات بازار مسكن در ابتداي سال 1391 نشانگر اين است كه در ، مناطق 1، 2 ، 11 به ترتيب كمترين قيمت يك متر مربع مسكوني به ثبت رسيده است.
 
به طوري كه حداقل قيمت يك متر مربع واحد مسكوني در منطقه 1 تهران 2 ميليون ريال و در منطقه 2، اين رقم 2 ميليون و286 هزار ريال و در منطقه 11 ، 3 ميليون و 509 هزار ريال نرخ معامله بوده است .
 
و حداكثر قيمت يك متر مربع مسكوني در منطقه 1 تهران 80 ميليون ريال و در منطقه 2 ، اين رقم 6 ميليون و 499 هزار و 800 ريال بيشترين نرخ معامله بوده است .
 
منطقه اي  كه تا پيش از اين شاخص گرانترين مناطق تهران بود از ابتداي سال جاري شاخص حداقل قيمت به ثبت رسيده را به خود اختصاص دادند./عب
 
 
 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار