به مناسبت روز پدر؛

رضا رويگري:«جمشيد مشايخي» پدري دلسوز برايم بود

جمشيد مشايخي به دليل پيشكسوتي در عرصه سينما و تلويزيون و توجه اش به آموزش جوانان تازه وارد پدري دلسوز برايم بود.

رضا رويگري بازيگر سينما و تلويزيون در خصوص مقام و روز پدر به خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران افزود: مقام پدر بسيار ارزشمند است و تمامي زحمات و تلاش پدر در راستاي خوشبختي و سعادت فرزندانش است.
وي افزود: متاسفانه مادر و پدرم را در سنين جواني از دست دادم و چون تك فرزند بودم به شدت جاي خاليشان را در زندگيم حس مي‌كردم.
وي در خصوص نقش هايي كه در سينما و تلويزيون به عنوا پدر ايفا كرده است، گفت: نقش هاي بسياري را كه در سينما و تلويزيون به عنوان پدر ايفا كردم در جهت آگاهي نسل جوان از حس و نگرش پدر به فرزندش بود.
رويگري تصريح كرد: چون حضور و محبت پدر در خانه به نسبت مادر كمتر حس مي شود بچه ها نمي‌توانند احساس واقعي پدر را نسبت به خودشان درك كنند و اين نگرش ها باعث كمرنگ شدن حس قدرداني فرزندان نسبت آن ها مي‌شود.
وي اظهار داشت: با اينكه در زندگي جاي خالي پدرم را به شدت احساس مي‌كردم ولي خوشبختانه در  عرصه بازيگري جمشيد مشايخي و عزت الله انتظامي با دلسوزي، محبت و راهنمايي هاي پدرانه شان تا حدي جاي خالي او را برايم پر كردند.
وي خاطرنشان كرد: اميدوارم تمامي كساني كه گوهرهايي چون پدر و مادر را در كنارشان دارند قدرشان را دانسته و بهترين لحظاتشان را با آن ها بگذرانند./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار