فرمانده نیروی انتظامی شهرستان پاکدشت:

سارقان مشتریان بانک‌های پاکدشت به دام افتادند

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان پاکدشت از دستگیری سارقان مشتریان بانک‌ها در این شهرستان خبر داد.

به گزارش سرويس استان هاي باشگاه خبرنگاران، به‌نقل از روابط‌عمومی فرماندهی انتظامی شهرستان پاکدشت، جمال نیکجو از دستگیری سارقان بانک‌های پاکدشت خبر داد و گفت:‌ در پی وقوع چندین فقره سرقت از مشتریان بانک‌ها توسط سرنشینان یک دستگاه خودرو، رسیدگی به این موضوع با سرکشی به بانک‌ها و کنترل محورهای مرتبط با آن در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان پاکدشت افزود: مأموران کلانتری 13 خاتون آباد در حین گشت زنی در سطح حوزه، 2 نفر سارق که با شکستن شیشه یکدستگاه خودروی پارک شده مقابل بانک، وجه نقد داخل آن را سرقت و قصد فرار داشتند را مشاهده و به تعقیب آنان پرداختند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد:‌ با شروع عملیات تعقیب و گریز مأموران با آمادگی کامل سارقان را محاصره و متهمان با رها کردن خودرو و وجوه سرقتی به سمت مسیرهای فرعی روانه شدند و پس از درگیری با پلیس با سرعت عمل مأموران دستگیر شدند.

نیکجو افزود: از داخل خودروی سارقان مبلغ شش میلیون و 500 هزار ریال وجه نقد سرقتی و چهار دستگاه گوشی تلفن همراه و سیم کارت کشف شد.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان پاکدشت از شهروندان و به ویژه مشتریان بانک‌ها خواست تا از حمل و نگهداری وجه نقد نزد خود خودداری کنند و هنگام خروج از بانک با وجه نقد، مراقب موتورسیکلت سواران و حرکت‌های مشکوک عابران اطراف بانک باشند و در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک و یا وقوع جرم سریعاً با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تماس بگیرند. /ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.