نمايش آثار پژوهشي اعضاي کانون استان اصفهان در ملک شهر

نمايشگاهي از آثار پژوهشي اعضاي کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان اصفهان به مناسبت هفته پژوهش در مرکز شماره 1 کانون ملک ‌شهر برپا شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛در اين نمايشگاه علاوه بر آثار پژوهشي اعضاي مراکز کانون، برنامه هايي نيز براي بازديدکنندگان و دانش‌آموزان تدارک ديده شده است.
برپايي کارگاه هاي آموزشي براي آشنا کردن کودکان و نوجوانان با مراحل پنج‌گانه پژوهش‌، نجوم، گياه شناسي و زيست جانوري از جمله ي اين برنامه‌ه‌است
تشويق و ترغيب کودکان و نوجوانان به تفکر منطقي و اصولي و شکوفا کردن استعداد‌هاي نهفته علاقه‌مندان به پژوهش علمي و مطالعه و بررسي و بر انگيختن شور و شوق آنان به اجراي يک پروژه علمي از اهداف برپايي اين نمايشگاه است.
اين در حالي است که کانون در استان اصفهان داراي بيش از 60 مرکز فرهنگي، هنري است و آثار پژوهشي ارايه شده در اين نمايشگاه حاصل فعاليت‌هاي علمي اعضاي همين مراکز است.
گفتني است نمايشگاه استاني هفته پژوهش کانون در مرکز شماره 1 کانون ملک شهر واقع در خيابان 17 شهريور اين شهر روبروي پارک ملت از تاريخ 26 آذر آغاز شده است و تا 3 دي همه روزه از ساعت 9 تا 17 پذيراي بازديدکنندگان است./ه

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار