تحقق ۱۲۴ درصدی تعهد اشتغال شهرستان اردبیل

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری اردبیل از تعهد ۴ هزارو ۲۷۴ نفری اشتغال در دستگاه‌های اجرایی و حمایتی شهرستان اردبیل در سال ۱۴۰۳ خبر داد.

عبدالله نعیمی در اولین جلسه کارگروه تخصصی اشتغال شهرستان اردبیل از تحقق ۱۲۴درصدی میزان تعهد اشتغال شهرستان اردبیل در سال ۱۴۰۲خبر داد و گفت: بر اساس اطلاعات ثبت شده در سامانه رصد (هفت هزارو ۹۴۴ نفر از شش هزارو ۴۱۳ نفر تعهد اشتغال) در سال ۱۴۰۲در شهرستان انجام شده است.

او با تقدیر از عملکرد دستگاه‌های اجرایی دارای تعهد اشتغال در سال ۱۴۰۲، از مدیران دستگاه‌های اجرایی و حمایتی دارای تعهد اشتغال در سال ۱۴۰۳خواست با توجه به ابلاغ به موقع برش شهرستانی در دو بخش تعهد فارغ التحصیلان و سایر تعهدات، برنامه‌ریزی و عزم مضاعف در ارتباط با تحقق واقعی آن تعداد سهم ابلاغی و ثبت به موقع اطلاعات مربوطه در سامانه رصد را در دستور کار و برنامه‌های کاری اولویت دار خود مدنظر داشته باشند.

نعیمی همچنین با قدردانی از عملکرد چهار دستگاه اجرایی پایکار در بخش تسهیلات مشاغل خانگی (میراث فرهنگی، جهادکشاورزی، صمت و فرهنگ و ارشاد اسلامی استان) با اعلام سهمیه ۴۶ میلیارد تومانی شهرستان، از اعطای ۵۹ میلیارد تومان تسهیلات مشاغل خانگی پشتیبان حقوقی/حقیقی و مستقل در قالب ۵۶۶ طرح توسط ۷ بانک عامل استان خبر داد.

برنامه ریزی برای انجام تکلیف قانونی بازدید‌های مستمر و میدانی کمیته نظارت بر مشاغل خانگی و کمیته نظارت تسهیلات تبصره ۱۸ قانون بودجه با مشارکت و همراهی دستگاه‌های اجرایی ذیربط جهت راستی آزمایی تسهیلات اعطایی و برگزاری جلسه تخصصی با بانک‌های عامل از دیگر مباحث و دستور کار جلسه حاضر بود.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.