اختصاص ۵ میلیارد ریال برای برگزاری جشنواره زمستانی سرعین

فرماندار سرعین امسال از اختصاص ۵ میلیارد ریال برای برگزاری جشنواره زمستانی سرعین خبرداد.

باقر باقرزاده گفت: توسعه صنعت گردشگری به عنوان پاک‌ترین صنعت، محور اساسی در ایجاد اشتغال پایدار در شهرستان سرعین است و اقدامات صورت گرفته در این حوزه نویدبخش فردایی بهتر برای سرعین است. 
فرماندار سرعین با اشاره به اینکه اساسی‌ترین محور اقتصادی در شهرستان گردشگری است، افزود: اولویت تخصیص اعتبارات در تمامی دستگاه‌های اجرایی شهرستان، گردشگری است و ما تلاش می‌کنیم در این حوزه اقدامات مهمی را با همراهی سایر دستگاه‌ها انجام دهیم.
او بیان کرد: نقش بخش خصوصی این شهرستان و همکاری آنها در حوزه گردشگری نسبت به سایر نقاط استان چشم‌گیرتر است و سرمایه‌گذاری‌های خوبی از طرف آنها انجام شده است. 
باقرزاده همچنین با اشاره به اهمیت منطقه گردشگری ورگه‌سران، ادامه داد: اهمیت تاریخی منطقه ورگه سران و همچنین ویند کلخوران اجرای پروژه کاوش یا ایجاد سایت تاریخی در این مناطق را ضرورت می‌بخشد.
فرماندار سرعین همچنین تبدیل نمایندگی میراث فرهنگی شهرستان سرعین به اداره مستقل را از مطالبات اهالی این شهرستان دانست و گفت: در سفر وزیر میراث فرهنگی به شهرستان قول مساعدی برای تحقق این امر داده شد که پیگیری این موضوع از سوی اداره کل میراث فرهنگی استان مورد انتظار است. 
او با اشاره به اینکه آموزش محوری‌ترین پایه توسعه هر حوزه‌ای است، افزود: فرمانداری آماده هرگونه حمایتی برای برگزاری دوره‌های ارتقای کیفی خدمات گردشگری است. 
باقرزاده همچنین به اهمیت برگزاری جشنواره زمستانی در معرفی و تبلیغات و بازاریابی، به ویژه در ۶ ماهه دوم سال اشاره کرد و گفت: مبلغ ۵ میلیارد ریال برای برگزاری جشنواره زمستانی سرعین در سال جاری تخصیص پیدا کرده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.