برگزاری الکترونیکی انتخابات دور دوم مجلس در ۱۶۷ شعبه حوزه انتخابیه ملایر

در دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس ۱۶۷ شعبه اخذ رأی در حوزه انتخابیه ملایر پیش‌بینی شده است که انتخابات در تمامی این شعبه‌ها به شکل تمام الکترونیک برگزار می‌شود.

فرماندار ملایر با بیان اینکه این تعداد شعب شامل ۱۰۱ شعبه ثابت و ۶۶ شعبه سیار است گفت: از این تعداد، ۷۹ شعبه در مناطق شهری و ۸۸ شعبه در مناطق روستایی مستقر خواهند شد.

سلمان اسماعیلی گفت: دور قبل نیز انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در این شهرستان تمام الکترونیک بود و هیچ مشکلی در روند برگزاری انتخابات نداشتیم.

او با اشاره به اتمام مهلت قانونی تبلیغات دور دوم انتخابات،گفت: تبلیغات دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی که از بامداد ۱۳ اردیبهشت آغاز شده بود، صبح امروز پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت به پایان رسید و از ساعت هشت صبح امروز ممنوعیت تبلیغات اعمال شده است.

سلمان اسماعیلی گفت: از هشت صبح امروز پنجشنبه تا هشت صبح فردا جمعه با هرگونه تبلیغات به عنوان تخلفات انتخاباتی به طور جدی برخورد می‌شود.

حجت الاسلام «احد آزادیخواه» در دور قبل با کسب حد نصاب آراء به عنوان نفر اول راهی مجلس شد و «حسین احمدی» و «احمد آریایی‌نژاد» ۲ نامزدی هستند که در دور دوم دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه ملایر با هم رقابت می‌کنند، ملایر صاحب ۲ کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.