اختتامیه دهمین جشنواره علامه حلی استان همدان

جشنواره علامه حلی استان همدان در حوزه علمیه با معرفی طلاب برتر به کار خود پایان داد.

دبیر جشنواره علامه حلی استان همدان گفت: ۲۱۷ اثر از سوی طلاب پژوهشگر استان همدان به دبیرخانه استانی این جشنواره ارسال شد که ۱۷۰ اثر متعلق به آقایان و ۴۷ اثر مربوط به بانوان بود.

حجت الاسلام غلامی گفت: این جشنواره از خرداد سال گذشته در گروه‌های علمی شامل اخلاق، کلام، فقه و فلسفه، اصول، علوم تربیتی و ادبیات آغاز شد و طلاب استان در این مدت آثار خود را به دبیرخانه ارسال کردند.

او با بیان اینکه ۲۱۷ اثر از سوی طلاب پژوهشگر استان همدان به دبیرخانه استانی جشنواره ارسال شد، گفت: این جشنواره در سه مرحله مدرسه‌ای، استانی و کشوری برگزار می‌شود که در مرحله استانی ۱۷۰ اثر متعلق به آقایان و ۴۷ اثر مربوط به بانوان بود.

دبیر جشنواره علامه حلی استان همدان، گفت: از بین آثار ارسالی، ۱۸ اثر به عنوان اثر برتر انتخاب و ۱۱ اثر آن به جشنواره علامه حلی کشور راه یافتند تا در مراسمی که در قم برگزار می‌شود با آثار برتر از سراسر کشور به رقابت با یکدیگر بپردازند.

حجت الاسلام غلامی گفت: همچنین در حاشیه مراسم پایانی جشنواره علامه حلی استان همدان، تالیفات طلاب استان همدان هم توسط پژوهش سرای حوزه علمیه استان به نمایش گذاشته شد و مورد استقبال حاضران قرار گرفت.

برچسب ها: جشنواره ، حوزه علمیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.