تجلیل از ۵۰ خیر مدرسه‌ساز در چهارمحال و بختیاری+ فیلم

بیست و ششمین جشنواره خیران مدرسه‌ساز چهارمحال و بختیاری در شهرکرد برگزار شد.

بیست و ششمین جشنواره خیران مدرسه‌ساز چهارمحال و بختیاری امروز چهارشنبه ۱۹ اردیبشهت‌ماه ۱۴۰۳ در شهرکرد برگزار شد.

شهریار خواجه صالحانی مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس در این جشنواره گفت: با همت بیش از ۵۰ درصد خیرین مدرسه ساز و تلاش دولت سیزدهم طی سه سال گذشته ۳۱ هزار و ۸۷۷ کلاس درس در کشور احداث و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

وی با اشاره به جایگاه تعلیم و تربیت در مدرسه‌های بزرگ افزود: براساس تکلیف برنامه هفتم توسعه احداث ۲۰۰ مدرسه بزرگ مقیاس در دستور کار است.

خواجه صالحانی اظهار کرد: توجه به مدرسه به عنوان کانون پیشرفت و توسعه محله، توجه به معماری ایرانی اسلامی مدرسه‌ها با هدف و رویکرد هویت‌بخشی به دانش‌آموزان، حمایت از خیرین مدرسه‌ساز به عنوان پدیده امید آفرین قرن را از مهمترین برنامه‌های این سازمان عنوان کرد.


بیشتر بخوانید


وی با تقدیر از همکاری و همراهی خیرین مدرسه ساز چهارمحال و بختیاری بر ضرورت تهیه و تدوین سند توسعه مدارس استان تاکید کرد و افزود: با تهیه سند توسعه مدارس استان مجموعه نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سهم خود را در این بخش ارائه می‌کند.

خواجه صالحانی افزود: مجموعه آموزش و پرورش و نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس به تنهایی امکان ساخت و نگهداری مدارس را ندارند و همکاری و همراهی همه دستگاه‌های اجرایی در این خصوص الزامی است.

وی اظهار کرد: در کنار فعالیت خیرین مدرسه‌ساز باید جوانان را به حرکت در مسیر مدرسه‌سازی تشویق کرد.

خواجه صالحانی با تاکید بر اینکه مدرسه قوی برابر با ایران قوی است، گفت: خیرین مدرسه‌ساز پیشران ایران قوی هستند و آینده ایران برای خیرین مدرسه ساز مهم است.

در این جشنواره از ۵۰ خیر مدرسه ساز چهارمحال و بختیاری تجلیل شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار