تعامل دستگاه‌ها لازمه تبیین و ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر است

دبیر ستاد امر به معروف ونهی از منکر لرستان گفت: همکاری و تعامل دستگاه‌ها لازمه تبیین و ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر بوده و هدف ما فرهنگ سازی تبیین و ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در سطح شهر خرم آباد با استفاده از ظرفیت همه دستگاه‌ها است.

حجت الاسلام والمسلمین یونس مهدوی نیا  دیدار با شهردار خرم آباد اظهار کرد: بهره‌مندی از ظرفیت شهرداری در نصب بنر‌هایی با محوریت امر به معروف و نهی از منکر «عفاف و حجاب» امری مهم برای پیشبرد اهداف و جذب مخاطب در جامعه هدف است.
وی خاطرنشان کرد: امید است بتوان با بهره‌مندی از همه ظرفیت‌های فرهنگی، تبلیغی و اجرایی گام‌های موثری در حوزه ترویج و تبیین فرهنگ این دو فریضتین در جامعه برداشته شود.
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر لرستان در این نشست با اشاره به مطالبات ستاد از شهرداری افزود: امنیت فضا‌های اختصاصی برای بانوان، نام‌گذاری معابر با نام شهدای امربه معروف و نهی از منکر و برنامه ریزی و همکاری برای برگزاری رویداد و همایش علمی با همکاری شهرداری خرم آباد با سایر دستگاه‌ها از مطالبات و بحث‌های تخصصی مطرح شده در این دیدار بود.

برچسب ها: حجاب ، امر به معروف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
نیل آرانی
۱۹:۱۴ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
از بانوانی که تحت تاثیر تبلیغات منفی و تهاجم فرهنگی دشمن، حجاب را رعایت نمیکنند، اگر که این پیام را میخوانند یک سوال دارم:
اگر در برزخ یا قیامت، شهیدی جلوی شما را بگیرد و بپرسد که چرا پا روی خون من گذاشته‌ای و در کشوری که انقلابش با خون ما پابرجا مانده و تثبیت شده، اینگونه راه رفته ای، آیا پاسخی آماده کرده‌اید؟
(اعاذناالله من شرور انفسنا.)