امیر نصیرزاده:

برای رویارویی با دشمن در هر زمانی آماده‌ایم

جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه همیشه باید آماده رویارویی با دشمنان باشیم، گفت: پاداش مجاهدت مردم ایلام در دوران دفاع مقدس، خادمی زائران اباعبدالله(ع) است.

امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح اظهار کرد: استان ایلام دارای تاریخ بسیار کهن و فرهنگ غنی است که در آن قومیت‌های غیور و متعدد در طول سالیان دراز، با صلح و صفا در کنار هم زندگی کرده و از این مرز و بوم دفاع کرده‌اند.

وی با بیان اینکه ایلام تاریخ بسیار درخشانی در دوران هشت سال دفاع مقدس دارد، افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره فرمودند که ایلام دژ مستکمی برای انقلاب اسلامی بوده است، جنگ در این استان آغاز شد و بنابر اسنادی که در موزه دفاع مقدس این استان وجود دارد در این استان هم پایان یافته است.

جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به اینکه بیشترین مدت زمان دوران هشت سال دفاع مقدس مربوط به این استان بوده است، ابراز کرد: رویدادهای بسیار ناب و منحصر به فردی در استان ایلام در دوران هشت سال دفاع مقدس روی داده است که ثبت نشده و لازم است که با یک ابتکارات هنری به نمایش گذاشته شود تا مردم از این رودیدادها آگاه شوند که مردم این استان چه مجاهدت‌هایی داشته‌اند.

امیر سرتیپ خلبان نصیرزاده یادآور شد: استان ایلام بیش از ۳۰۰ بار مورد هجمه هواپیماهای نظامی دشمن در طول دوران دفاع مقدس قرار گرفته است و مردم این استان در شهرهای مختلف، زیر گلوله‌های توپ بودند اما مردم غیور ایلام حاضر نشدند که بار زحمت خود را به عنوان جنگ‌زده در سایر نقاط کشور بکشانند، ماندند مقاومت کردند و این مقاومت ایلام دشمن را عصبانی کرد.

وی تصریح کرد: امروز پاداش مردم استان ایلام این بوده است که افتخار خادمی زوار اباعبدالله حسین(ع) را در ایام اربعین حسینی دارند، افزود: اربعین حسینی به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی نمایش عشق و ایمان است، قدرت نمایی و جزو زنجیره قدرت ملت ایران اسلامی و مردم مسلمانان است جهان است و مردم ایلام میزبان این کنگره بزرگ جهانی هستند.

جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به اینکه امروز شمن تغییر رویکرد داده است اما همیشه باید آماده رویارویی با دشمنان باشیم، گفت: امروز جبهه دیگری باز شده است باید در آن حوزه قدرتمند باشیم، امروز در غزه نقض حقوق بشر به هر شکلی و انجام هر جنایتی توسط رژیم صهونیستی صورت می‌گیرد.

صبح‌گاه مشترک نیروهای مسلح استان ایلام با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه ایلام، استاندار ایلام، جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران، فرماندهان نظامی و انتظامی برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.