فرمانده قرارگاه اربعین حسینی فراجا:

مرز مهران گذرگاه اصلی عتبات عالیات در کشور است

فرمانده قرارگاه اربعین حسینی فراجا از مرز مهران به عنوان گذرگاه اصلی عتبات عالیات یاد کرد و گفت: آماده‌سازی زیرساخت‌های مورد نیاز برای اربعین در اولویت کاری مسئولان مرتبط باشد.

سردار محمد شرفی فرمانده قرارگاه اربعین حسینی فراجا با اشاره به بازدید میدانی از پایانه مرزی مهران، اظهار کرد: خوشبختانه اقدامات خوبی در راستای تکمیل و اصلاح زیرساخت‌ها و آماده سازی پایانه مرزی مهران برای استقبال از زائران اربعین انجام شده است.

وی با بیان اینکه فراهم کردن سفری ارزان و آسان از برنامه پلیس در اربعین امسال خواهد بود، یادآور شد: مرز بین‌المللی مهران یکی از امن‌ترین و نزدیک‌ترین مسیر‌ها برای تردد زوار به عتبات عالیات است که همواره مورد استقبال خیل عظیم زوار قرار داشته است.

فرمانده قرارگاه اربعین حسینی فراجا بر ضرورت توجه به زیرساخت‌های مرز مهران تاکید کرد و گفت: پلیس امسال نیز همانند سال‌های گذشته، با برنامه‌ریزی دقیق و آمادگی کامل در خدمت زائران اربعین حسینی خواهد بود.

وی تاکید کرد: از هموطنان گرامی که قصد سفر و حضور در کنگره عظیم اربعین حسینی را دارند درخواست می‌شود که نسبت به دریافت گذرنامه خود از همین امروز اقدام کرده و صدور گذرنامه را به روز‌های منتهی به ایام رابعین موکول نکنند.

وی در پایان، امنیت کنگره عظیم اربعین را از شاخص‌های مأموریت بزرگ پلیس دانست و مطرح کرد: امید است که در سال جاری نیز، همانند سال‌های گذشته بتوانیم خدمتگذار خوبی برای زائران اباعبدالله الحسین (ع) باشیم.

منبع: ایرنا

برچسب ها: اربعین ، زائران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.