توزیع ۵۰۰ تن آرد بین واحد‌های خبازی

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه از توزیع ۵۰۰ تن آرد بین واحد‌های خبازی استان از طرف استانداری کرمانشاه خبر داد.

عبدالوحید محمدی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه در نشستی که با اعضای کارگروه آرد و نان استان کرمانشاه، گفت : ۵۰۰ تن آرد در سه سر فصل به واحد‌های خبازی استان اختصاص داده شده است.

وی افزود: این سر فصل‌ها سهمیه آرد ترمیمی در اختیار فرمانداران، سهمیه آرد تشویقی برای واحد‌های با عملکرد مثبت در سامانه نانینو، همچنین سهمیه آرد ترمیمی اختصاص یافته از سمت استانداری برای محله‌های دارای سرانه آرد کمتر از میانگین در شهر کرمانشاه خواهد بود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه در رابطه با آرد ترمیمی برای محله‌های با سرانه آرد کمتر از میانگین، تصریح کرد: طبق پایش صورت گرفته واحد‌های خبازی از نظر نحوه و میزان عملکرد مورد بررسی قرار گرفتند و سپس با ارائه تعداد نانوایی‌ها در هر محله و به دست آوردن سرانه مصرف و جمعیت به نتیجه دقیقی رسیده ایم و برای رساندن به حد میانگین سرانه مصرف در نظر داریم از محل آرد در اختیار استانداری به واحد‌های خبازی در محله‌هایی که سرانه سهمیه کمتر از میانگین دارند اختصاص دهد.

وی افزود: با توجه به وجود صف در خبازی‌های بعضی محلات و همچنین وجود نان مازاد در خبازی دیگر محلات با ایجاد سرانه مصرف یکنواخت از تشکیل صفوف طولانی در نانوایی‌های محلات با سرانه ارد پایین جلوگیری می‌شود چرا که در هر محله به میزان جمعیت محلات میزان سهمیه آرد محله تعیین می‌شود .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار