مسابقه طراحی باغ مفاخر اردبیل برگزار می‌شود

شهرداری اردبیل از برگزاری مسابقه طراحی ویژه باغ مفاخر واقع در محدوده بین میدان بسیج و میدان ارتش خبر داد.

مدیریت روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری اردبیل گفت: با توجه به برنامه شهرداری اردبیل برای توسعه فضای سبز واقع در محدوده میدان ارتش تا میدان بسیج، مسابقه طراحی به منظور استفاده از بهترین ایده و طرح برای بهسازی و بازگشایی آن جهت استفاده عموم برگزار می‌شود.
شهردار اردبیل افزود: این محدوده فضای سبز با گستره حدود هشت هکتار با تصمیم دست‌اندرکاران مدیریت شهری و مسئولان شهرستانی قرار است در قالب باغ مفاخر اردبیل طراحی و بهسازی شود و متخصصان حوزه شهرسازی و معماری از نقاط مختلف کشور می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند.
به گفته او، علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد جزییات و شرایط شرکت در مسابقه طراحی باغ مفاخر اردبیل می‌توانند به پایگاه اطلاع‌رسانی اینترنتی شهرداری اردبیل با عنوان شهر اردبیل مراجعه نمایند.
فضای سبز واقع در محدوده بین میدان‌های ارتش و بسیج که پیش‌تر با عنوان باغ شریعت شناخته می‌شد و در اختیار مالکان حقیقی خصوصی قرار داشت، پس از گذشت حدود سه دهه در نهایت در مرحله تملک و تغییر کاربری قرار گرفته است.
طرح تملک باغ شریعت و تبدیل آن به عنوان بزرگ‌ترین تنفس‌گاه شهر، سوای ارتقای شاخص‌های اردبیل از نظر برخورداری شهروندان از فضای سبز در کاهش ترافیک محدوده میدان ارتش، میدان بسیج و پل عطایی نیز موثر خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.