آیت الله رییسی بدون ادعا و هیاهو به مردم خدمت می‌کرد

دبیر حزب همدلی مردم تحول خواه استان اردبیل گفت: آیت الله رییسی بدون ادعا و سروصدا به نحو احسن وظایف خود را به سرانجام رسانید.

عظیم دشتی گفت: ارتباط و تعامل با سران کشور‌های منطقه یکی از اولویت کاری «آیت الله رئیسی» بود که این اولویت کاری را عملاً به منصه ظهور رساند.
دبیر حزب همدلی مردم تحول خواه استان اردبیل افزود: حضور در سد دوستی «قیز قلعه سی» و دیدار با رئیس جمهور آذربایجان در مراسم بهره برداری از این سد نشان از علاقه وی به دوستی با کشور‌های همسایه و رفع هرگونه ابهامات در روابط با کشور آذربایجان بود که این کار دریک هوای نامساعد به جهت ضرورت شکل گرفت.
او با بیان اینکه حمایت او از مسلمانان جهان به خصوص مردم مظلوم غزه و دشمنی آشکار او با رژیم اشغالگر قدس، نشان از این روحیه بود، گفت: آیت الله رئیسی مجاهدی بود که خستگی‌ها را خسته کرد.
دشتی بیان کرد: آیت‌الله رئیسی عاشق خدمت به مردم بود و در طول مسئولیت خود بدون ادعا و سروصدا به نحو احسن و اکمل خادمی خویش به ائمه اطهار (ع) و مردم ولایتمدار ایران اسلامی به اثبات رساند.
او تصریح کرد: ناسپاسی‌ها و نامهربانی‌ها و طعنه‌ها و تهمت‌های برخی بدخواهان سست عنصر، در عزم و اراده شهید رئیسی در خدمت به نظام و مردم محروم کشور هیچ تأثیری نگذاشت و او بدون توجه به این نامهربانی‌ها، خستگی ناپذیر و دلسوزانه شبانه روز در خدمت مردم بود و حیف بود شهادت نصیبش نشود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.