هشدار به شهروندان قزوین:

فریب واسطه گران زمین و مسکن را نخورید

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی قزوین گفت: عده‌ای سودجو تحت عنوان پیگیری خدمات در حوزه زمین و مسکن این اداره کل، اقدام به اخذ وجوهی از شهروندان می‌کنند که این موضوع به هیچ عنوان قانونی نیست.

وهاب میزانی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی قزوین گفت: اداره کل راه و شهرسازی به نمایندگی از دولت در حوزه زمین و مسکن، خدمات متعددی را ارائه می‌دهد که تمامی این خدمات جزو تکالیف قانونی و رایگان دولتی است.

وی اضافه کرد: اخیرا عده‌ای سودجو تحت عنوان پیگیری این خدمات از این اداره کل، اقدام به اخذ وجوهی از شهروندان می‌کنند که این موضوع به هیچ عنوان قانونی و مورد تایید اداره کل نیست.

میزانی ادامه داد: هیچ گونه نماینده، رابط و واسطه‌ای بین اداره کل راه و شهرسازی و شهروندان وجود ندارد و از شهروندان می‌خواهیم که به منظور پیگیری پرونده‌های خود، شخصا به اداره کل راه و شهرسازی مراجعه کنند.

به گفته این مسئول، تمامی هزینه‌های مربوط به انجام فرآیند‌های مختلف مرتبط با موضوعات اداره کل راه و شهرسازی از طریق مراجع رسمی و قانونی اطلاع رسانی خواهد شد.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین بیان کرد: از هم استانی‌ها درخواست می‌شود ضمن پرداخت نکردن وجوه بابت موضوعات یادشده به اشخاص حقیقی، در صورت مشاهده هرگونه از این موارد مشابه موضوع را به اداره حراست اعلام کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.