استاندار قزوین:

تسهیلات بانکی در مسیر توسعه استان هزینه شود

استاندار قزوین گفت: تلاش شبکه بانکی در توسعه استان اثرگذار است و باید مراقب بود هزینه کردن اعتبارات در مسیر توسعه استان باشد.

محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین در جلسه شورای هماهنگی بانک‌های استان قزوین گفت: خیلی از توفیقات استان ناشی از تلاش‌های همکاران در مجموعه‌های خدمت رسان از جمله شبکه بانکی و دستگاه‌های اجرایی است و این خدمات قابل تقدیر می‌باشد. 

وی افزود: استان در حوزه اقتصاد وضعیت خوبی را دارد، مصداق این مهم رتبه نخست استان در اقتصاد دانش بنیان است و این موضوع وظیفه و رسالت شبکه بانکی را سنگین‌تر می‌کند.

اعلایی گفت: نگاه مجموعه مدیریتی استان نسبت به شبکه بانکی هیچ گاه غیر منصفانه نبوده است و سیاست بر این است که بانک‌ها از ظرفیت حمایتی مجموعه دولت استفاده کنند تا بدین وسیله شکوفایی هرچه بیشتر اقتصاد در استان در مسیر درست خود رقم بخورد.

استاندار قزوین با بیان اینکه تلاش شبکه بانکی در توسعه استان اثرگذار است، اضافه کرد: البته به دلیل وسعت فعالیت‌های اقتصادی استان تسهیلات زیادی هم از بیرون استان جذب می‌شود که تمامی این عدد‌ها در کنار یکدیگر می‌تواند منجر به رشد و توسعه استان شود. 

وی افزود: البته لازم به ذکر است که باید علاوه بر جذب اعتبارات مراقب بود هزینه کردن اعتبارات در مسیر توسعه استان باشد و نمی‌خواهیم مثلا برای پروژه تحت عنوان گردشگری اعتباری جذب شود ولی با این تسهیلات یک پروژه تجاری دنبال شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار