تبریک اینفانتینو و شیخ سلمان برای قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران در جام ملت‌های آسیا

رئیس فدراسیون جهانی فوتبال و رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران در جام ملت‌های آسیا را تبریک گفتند.

تیم ملی فوتسال کشورمان دیروز در فینال جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ به میزبانی تایلند موفق شد با نتیجه ۴ بر یک از سد تایلند بگذرد تا برای سیزدهمین بار قهرمان این رقابت‌ها شود.

جیانی اینفانتینو رئیس فدراسیون جهانی فوتبال با انتشار عکسی از تیم ملی ایران در فضای مجازی نسبت به قهرمانی ملی‌پوشان فوتسال در جام ملت‌های ۲۰۲۴ آسیا واکنش نشان داد و گفت: به تیم ملی ایران بابت قهرمانی در آسیا و صعود به جام جهانی فوتسال تبریک می‌گویم.

 

تبریک اینفانتینو برای قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران در جام ملت‌های آسیا

شیخ سلمان، رییس کنفدراسیون فوتبال آسیا، بعد از قهرمانی ایران در این دوره از رقابت‌ها با ارسال نامه‌ای به مهدی تاج، رییس فدراسیون فوتبال ایران این عنوان را به ملی‌پوشان فوتسال کشورمان تبریک گفت و برای این تیم در مسابقات جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ ازبکستان آرزوی موفقیت کرد.

در پیام شیخ سلمان به تاج آمده است: من از طرف خانواده‌ فوتبال در آسیا می‌خواهم پیام تبریکم را به فوتبال ایران بابت درخشش و قهرمانی در رقابت‌های قهرمانی آسیا ابراز کنم. روحیه تیمی و انعطاف پذیری که توسط کل تیم به سرمربیگری وحید شمسایی نشان داده شد، کلید موفقیت آنها بود.

 لطفا تبریکات من را به بازیکنان و تیم فنی به خاطر عملکرد عالی شان در تمام طول بازی اعلام کنید. برای آنها در آماده سازی برای جام جهانی فوتسال ازبکستان ۲۰۲۴ بهترین ها را آرزو می کنم. مشتاقانه منتظر دیدار شما در ماه آینده در بانکوک، تایلند در کنگره AFC و فیفا هستم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار