جشن‌های دهه کرامتِ امسال، با مردم، برای مردم و از دل مردم

رئیس ستاد بزرگداشت دهه کرامت کشور با اشاره به اینکه امسال مردمی‌سازی جشن‌ها در اولویت قرار دارد، گفت: دهه کرامت بهترین فرصت برای ترویج فرهنگ اهل بیت (ع) و اهمیت بنیان خانواده در فرهنگ ایرانی‌هاست.

حجت الاسلام کمال خداداده در نشست دهه کرامت که با حضور مسئولان ملی و استانی در سالن جلسات آستان مقدس حضرت معصومه (س) برگزار شد، گفت: خوشبختانه در استان قم موضوع دهه کرامت با قوت در حال پیگیری است و گاه اتفاقاتی که در حرم مطهر حضرت معصومه (س) رقم می‌خورد در سطح ملی و جریان آفرین است.

رئیس ستاد بزرگداشت دهه کرامت کشور با اشاره به اینکه تلاش داریم در دهه کرامت یک جریان بزرگ ملی را راه‌اندازی کنیم، افزود: چنین جریان‌هایی ذائقه فرهنگی و معرفتی انسان را تامین می‌کنند.

رئیس ستاد بزرگداشت دهه کرامت کشور با بیان اینکه موقعیت‌های تبلیغی محدود است، عنوان کرد: باید تلاش کنیم در این فرصت‌ها مردم با اعتاب مقدسه ارتباط برقرار کنند.

او با اشاره به اینکه امسال مردمی‌سازی جشن‌ها در اولویت قرار دارد، عنوان کرد: حجم برنامه‌های فرهنگی و هنری که امسال برنامه‌ریزی شده است با سال‌های گذشته قابل مقایسه نیست.

خداداده با بیان اینکه دشمن گذرگاه‌های فرهنگی جامعه ما را هدف قرار داده است، تصریح کرد: یکی از نقاطی که مورد حمله دشمن قرار دارد، تمدن خانواده در جمهوری اسلامی است.

او با اشاره به اینکه در زندگی حضرت فاطمه معصومه (س) عشق به برادر و خانواده تجلی پیدا می‌کند، افزود: ترویج این مسائل و مباحث در چنین شرایطی بسیار اثرگذار خواهد بود.

رئیس ستاد بزرگداشت دهه کرامت کشور با بیان اینکه رابطه عاشقانه دو برادر را باید در جامعه به تصویر بکشیم، گفت: باید رابطه فرزندان موسی بن جعفر (ع) را در جامعه به عنوان الگو معرفی کنیم.

او با اشاره به اینکه دهه کرامت بهترین فرصت برای ترویج فرهنگ اهل بیت (ع) است، بیان کرد: کانون‌های فرهنگی و مساجد به عنوان دستیاران فرهنگی تمام تلاش و توان خود را برای احیای امر خانواده به کار خواهد گرفت.

خداداده در پایان عنوان کرد: طمع دشمن به خانواده و فرهنگ جمهوری اسلامی ایران با تلاش مجاهدانه نقش بر آب خواهد شد.

 

برچسب ها: دهه کرامت ، جشن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار