جزئیات برگزاری اولین گفتاورد ملی نخبگان در قم

رئیس بنیاد نخبگان قم گفت: اولین گفتاورد ملی نخبگان با شعار «نخبگان؛ حکمرانی دانش‌بنیان» در قم برگزار می‌شود.

منتظری، رئیس بنیاد نخبگان قم با بیان اینکه اولین گفتاورد ملی نخبگان با شعار «نخبگان؛ حکمرانی دانش‌بنیان» و با هدف تعامل نخبگان، مدیران و مردم برگزار می‌شود گفت: مخاطبین این رویداد، تمامی آحاد جامعه هستند به نحوی که راه‌حلی برای چالش‌های کشور ارئه کنند.

وی با بیان اینکه این رقابت در چهار مرحله اصلی انجام خواهد شد و فاصله بین هر رقابت ۴۰ روز میباشد گفت: در مرحله اول آن، شرکت‌کنندگان ایده‌های خود را در ۵ محور اصلی شامل حوزه‌های مالی و ارزی، منابع طبیعی، امنیت غذایی، نظام سلامت و حمرانی هوشمند ارائه می‌نمایند.

وی ادامه داد:  این رقابت، مجموعه مناظره‌هایی برای نیل به چرخش‌های تحول‌آفرین در موضوعات «مالی و پولی»، «منابع طبیعی»، «امنیت غذایی»، «نظام سلامت» و «حکمرانی و سیاست گذاری» است.

رئیس بنیاد نخبگان با بیان اینکه این گفتآورد فرصتی برای تعامل نخبگان، مردم و مدیران برای شنیدن و تقویت ایده‌های نخبگانی، دانش بنیان‌تر کردن مدیریت کشور، افزایش تفاهم اجتماعی و رشد عمومی است گفت: همه افراد می‌توانند برای شرکت در این رویداد ملی از طریق سایت bmn.ir اقدام کنند و جوایزی که برای این طرح ملی در نظر گرفته شده ده میلیارد ریال جایزه نقدی و ۱۰ میلیارد ریال هم اعتبار بابت عملیاتی کردن طرح برتر ارائه شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار