انهدام باند سازمان یافته قاچاق خودرو‌های خارجی در مازندران

فرمانده انتظامی مازندران از انهدام باند سازمان یافته قاچاق خودرو‌های خارجی در استان و کشف بیش از ۳۲ خودرو در حوزه پلیس امنیت اقتصادی و پلیس آگاهی خبر داد.

سردار حسن مفخمی شهرستانی فرمانده انتظامی مازندران گفت: در راستای مقابله با قاچاق کالا و ارز در سطح استان مازندران، ماموران پلیس امنیت اقتصادی با همکاری پلیس آگاهی موفق به شناسایی باند سازمان یافته قاچاق خودرو‌های خارجی شدند.

او افزود: اعضای این باند با جعل و دستکاری ارکان خودرو‌های جدید شامل (شماره بدنه، پلاک، شماره شاسی و شماره موتور خودرو‌ها) وتعویض آن با خودرو‌های قدیمی، اقدام به قاچاق خودرو‌های خارجی از غرب و جنوب کشور به داخل استان مازندران می‌کردند.

فرمانده انتظامی مازندران گفت: در این عملیات همه اعضای این باند شناسایی و علاوه بر کشف دستگاه‌های لیزری موتور و شاسی، ۲۰ دستگاه خودرو با پلاک و شماره شاسی و موتور دستکوب شده در حوزه پلیس آگاهی و ۱۲ خودرو قاچاق به همراه ۸ دستگاه موتور و سیلندر کامل خودرو‌های خارجی در حوزه پلیس امنیت اقتصادی کشف شد.

سردار مفخمی با بیان اینکه متهمان این پرونده پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، افزود: پلیس در راستای مقابله با جرایم و قاچاق کالا با اقتدار و هوشمندی با هدف رضایتمندی مردم پای کار است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار