متلاشی شدن باند بزرگ قاچاق و احتکار لوازم تحریر

فرمانده انتظامی مازندران از متلاشی شدن باند ۱۵۰ میلیارد ریالی قاچاق و احتکار قطعات خودرو و لوازم تحریر در قائم شهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سردار مرتضی میرزایی فرمانده انتظامی مازندران گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت یک باند قاچاق کالا در شهرستان قائم شهر، موضوع در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

او افزود: در اجرای این ماموریت، کارآگاهان اداره اطلاعات و عملیات پلیس امنیت اقتصادی استان، با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه ۵ نفر از اعضای اصلی این باند را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی مازندران گفت: متهمان که با قصد سودجویانه اقدام به قاچاق و احتکار لوازم تحریر و قطعات خودرو می‌کردند، پس از هماهنگی‌های قضائی در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شدند.

سردارمیرزایی افزود: در ادامه این عملیات، ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان با همکاری ماموران پلیس آگاهی شهرستان "قائم شهر" و کارشناسان اداره صمت و امور مالیاتی استان در بازدید از ۳ انبار متعلق به آنان، در مجموع بیش از ۲۰ هزار قلم انواع لوازم تحریر و لوازم خودروی قاچاق و خارج از شبکه توزیع کشف شد.

سردار میرزایی از پلمب محل نگهداری کالا‌ها توسط متهمان و معرفی آنان به مرجع قضائی خبر داد و گفت: ارزش مجموع کالا‌های کشف شده در این عملیات بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال برآورد شده است.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۲ ۲۰ آبان ۱۴۰۰
درود
آخرین اخبار