کارشناس مسائل بین‌الملل:

امروز جهانیان با چهره جنایت‌کارانه صهیونیست‌ها آشنا شده‌اند

مهاجرانی گفت: امروز همه با چهره اصلی رژیم صهیونیستی که همان تروریسم دولتی، نسل‌کشی و جنایت علیه بشریت است آشنا شده‌اند.

مهاجرانی کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با شبکه خبر گفت: با گذشت بیش از ۲۰۰ روز از عملیات طوفان الاقصی مشخص شده که شکست‌های رژیم صهیونیستی صرفا محدود به اهداف نظامی نبوده، بلکه آن چیزی که آن‌ها از خودشان سفید شویی کرده بودند در اذعان عمومی در طی این ۲۰۰ روز کاملا فرو ریخت و به شکست کشیده شده است.

وی گفت: امروز همه با چهره اصلی رژیم صهیونیست ها که همان تروریسم دولتی، نسل کشی و جنایت علیه بشریت است آشنا شده اند و این چیزی است که کاملا در بین همه اذعان عمومی جهانیان به ثبت رسید ه است.

مهاجرانی ادامه داد:در این موضوع رژیم صهیونیستی،  آمریکایی‌ها و برخی از کشور‌ها مانند آلمان و انگلیس و فرانسه که همیشه مدعی آزادی بیان و حقوق بشر بودند را با خود به عمق این چاه کشاندند. به شکلی که پلیس آمریکا با گاز اشک آور  و نیروی ویژه به دانشگاه برای سرکوب اعتراضات مسالمت آمیز دانشجویان یورش می‌برد، نشان می‌دهد برای که برای حمایت از جنایات و نسل کشی آن‌ها علیه فلسطینیان تمام قد ایستاده و مشارکتی کامل با صهیونیستی‌ها در این زمینه دارند.

وی در انتها گفت: رژیم صهیونیستی به مانند قبل نمی‌تواند علیه هر کشوری که می‌خواهد از جمله ایران اتهامات واهی وارد کند و در اخبار هم در این روز‌ها صحبت‌هایی درباره بازداشت و جلب نتانیاهو برای جنایاتش بوده و این نشان دهنده آن است که در عرصه دیپلماتیک و روابط بین الملل در عرصه رویکرد‌های عمومی برای آن‌ها تنگ‌تر می‌شود و این حتما تبعات و مشکلات جدی خواهد داشت. وجهه اصلی صهیونیست‌ها در میان جهانیان  مشخص شده است و امروز دیگر همه با ماهیت خبیث این رژیم آشنا شده اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار