سردار شریف: هر اقدامی در کشور نیازمند «پیوست رسانه‌ای» است

سخنگوی سپاه پاسداران گفت: در جریان اطلاع‌رسانی از عملیات «وعده صادق» بسیار هوشمندانه و با زمان‌بندی دقیق و هماهنگی کامل عمل کردیم.

سردار رمضان شریف در همایش «بر مدار امید»، با بیان اینکه سازوکار خوبی برای مجموعه روابط‌عمومی سپاه در سراسر کشور فراهم شده، اظهار کرد: در این روند، تاکید بر رعایت صحت و دقت در انتشار اخبار بیش از گذشته تعیین‌کننده است. باید برای هر اقدامی که در کشور انجام می‌شود پیوست رسانه‌ای داشته باشد.

وی افزود: در جریان عملیات وعده صادق بسیار هوشمندانه و با زمان‌بندی دقیق و هماهنگی کامل، به شکلی اطلاع‌رسانی کردیم که جزء کار‌های بی‌نقص ما در این زمینه بود.

شریف یادآور شد: پس از حمله تروریستی به کنسولگری ایران در دمشق موجی از مطالبه ملی از سپاه و نیرو‌های مسلح وجود داشت که به‌ویژه پس از تاکید رهبری بر تنبیه متجاوز، این اقدام ارزشمند در قالب عملیات وعده صادق رخ داد.

سخنگوی سپاه پاسداران با تاکید بر اینکه باید با پیوست رسانه‌ای و با انسجام کامل کار کنیم، اظهار کرد: دشمن در زمینه جنگ روانی علیه جامعه با فضاسازی رسانه‌ای تلاش‌های فراوانی انجام می‌دهد و در چنین وضعیتی نباید خود ما با در نظر نگرفتن پیوست رسانه‌ای برای اقداماتمان به نوعی زمینه سوءاستفاده دشمنان را فراهم آوریم.

وی تاکید کرد: پس از عملیات وعده صادق شاهد بودیم که وحدت، انسجام، یکصدایی و تقویت سرمایه اجتماعی در سراسر کشور شکل گرفت، اما در عین حال می‌دانیم دشمن تلاش می‌کند با رسانه‌های خود این سرمایه را کاهش دهد و ما هم باید در مقابل از این سرمایه ارزشمند هم حفاظت و هم از آن برای عبور از مسائل و موضوعات استفاده کنیم.

منبع: ایسنا

برچسب ها: سردار شریف ، رسانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۶ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کی تا حالا اخنیار مملکت افتاده دست رسانه ها ؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۶ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
پیوست رسانه ای سیخی چنده پیوست افکار عمومی باید داشته باشه
آخرین اخبار