طرح ضربتی طرد اتباع غیرمجاز در پاکدشت

سرپرست اداره کل امور اتباع استانداری تهران از اجرای طرح ضربتی جمع آوری اتباع غیر مجاز در شهرستان پاکدشت خبر داد.

سرپرست اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری تهران از اجرای طرح ضربتی جمع آوری اتباع غیر مجاز در شهرستان پاکدشت به عنوان چهارمین دوره اجرایی از طرح ضربتی خبر داد

با اجرای طرح ضربتی جمع آوری و بازگشت اتباع غیرمجاز در شهرستان پاکدشت با همکاری اداره کل اتباع و مهاجرین خارجی استانداری تهران،فرمانداری پاکدشت، فراجا، پلیس مهاجرت شرق استان، اتباع جمع آوری شده در طرح جهت بازگشت به مراجع ذیربط تحویل داده شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری تهران؛ در ادامه طرح جمع آوری و بازگشت اتباع غیرمجاز در استان تهران، صبح امروز نشستی با حضور احسان حیدری سرپرست اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری تهران، فاضل کارخانه فرماندار پاکدشت، بخشداران، و تعدادی از کارکنان فراجا و پلیس مهاجرت برگزار و با اتخاذ تصمیمات و هماهنگی های لازم، این طرح ضربتی به صورت گروهی آغاز شد.

بر اساس این گزارش،سرپرست اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری تهران با اشاره به اجرای این طرح در شهرستان، گفت: اتباع غیرمجاز جمع آوری شده به مراجع ذیربط تحویل داده شدند تا اقدامات لازم جهت بازگشت این افراد انجام شود.

حیدری با اشاره به ماده 181 قانون کار مبنی بر ممنوعیت بکارگیری اتباع غیرمجاز، اظهار داشت: بر اساس این ماده، به کارگیری اتباع غیر مجاز در واحدهای صنفی تخلف است و برابر قوانین با فرد متخلف برخورد خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۳ ۲۲ اسفند ۱۴۰۲
جنوب تهران جنوب تهران جنوب تهران،تورو به خدا اتباع جنوب تهران و جمع آوری کنید همه مجرد بی خانواده غیر مجاز،جوری شده جرات نمی کنی با خانواده یه پارک بری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۴ ۲۲ اسفند ۱۴۰۲
شر این مهاجمان ناخوانده رو از ایران دفع کنید. نیاز اساسی ایران اخراج این مکنده های منابع محدود ایران و ضرر به منافع مردم هست.
بار اتوبوس و کامیون کنید و پس بفرستید.
کارت هایی هم که دادید باید باطل کنید و همه برگردند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۶ ۲۲ اسفند ۱۴۰۲
معلوم نیست از نظر مسئولین کشوری خاصیت این وطن فروش های بی ریشه چیه؟
کسانی که به وطن خودشان پشت کرده اند چه نفعی می توانند برای ایران ما خواهند داشت؟
Iran (Islamic Republic of)
عباس
۱۳:۳۴ ۲۲ اسفند ۱۴۰۲
چرا یه سر به تهران چهار راه سیروس بازار کیف فروشا نمیزنید بابا از بس افغانی پر شده دیگه ایرانی نمیتونه کار کنه.
آخرین اخبار