جانشین ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان:

حضور مردم در انتخابات، دسیسه های دشمنان را نقش بر آب خواهد کرد

شبان گفت: حضور آگاهانه و انتخاب هوشمندانه مردم در اسفندماه امسال، توطئه ها و دسیسه های دشمنان و بدخواهان را نقش بر آب خواهد کرد.

مراسم تودیع و معارفه فرمانده حوزه شهری موسی بن جعفر(ع) کوهبنان با حضور جانشین ناحیه مقاومت بسیج ، بخشدار مرکزی، رئیس کلانتری مرکزی کوهبنان و جمعی از فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج و بسیجیان در نمازخانه حوزه موسی بن جعفر (ع) کوهبنان برگزار شد.

در این مراسم از خدمات ۳ ساله مجید اسلامی تجلیل و محسن زارع به عنوان فرمانده جدید این حوزه منصوب شد.

در این مراسم حسن شبان گفت: حضور آگاهانه و انتخاب هوشمندانه مردم در اسفندماه امسال، توطئه ها و دسیسه های دشمنان و بدخواهان را نقش بر آب خواهد کرد.

وی با استناد به منویات مقام معظم رهبری( مدظله العالی)‌ افزود: مشارکت، امنیت، سلامت و رقابت، ۴ مولفه اصلی در انتخابات هستند که همگان باید برای تقویت آن گام بردارند.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان بیان داشت: بایستی برای اعتماد و اطمینان مردم به حاکمیت و نظام اسلامی، گام برداریم؛ زیرا رابطه مردم با حکومت، یک رابطه دو طرفه است و از افتخارات نظام اسلامی مردم سالاری دینی است که مردم در تمام انتخابات دوران گذشته، سربلند بیرون آمده اند.

وی بیان داشت: حضور آگاهانه مردم در عرصه های مختلف، پایه های نظام را مستحکم کرده است؛ چرا که نظام اسلامی به همت مردم ایجاد شد و حضور و وجود حضرت امام(ره)‌در کنار مردم بود.

شبان ادامه داد: در کلام حضرت امام (ره) داریم که فرمود سربازان حامی من در گهواره ها هستند یا هنوز به دنیا نیامده اند؛ چرا که ایشان به اهداف، مسیر و مردم اعتماد داشت. مردمی که در ایجاد و ثبیت انقلاب اسلامی نقش مهمی داشتند.

وی تاکید کرد: هم اکنون هم اگر بخواهیم برگ زرین دیگری در اسفندماه رقم بخورد، باید برای امید آفرینی گام برداریم؛ چرا که برخی مردم دچار ابهام شده اند.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان افزود: قسمتی از مردم همسو با نظام و گروه دیگر غیر همسو هستند که بعضا خود را به خواب زده اند؛ اما قشر خاکستری، دچار ابهام و سردرگمی هستند که باید حقیقت را برای آنان بیان کنیم.

وی بیان داشت: باید به جوانان و نوجوانان، بیشتر توجه کرد و  تلاش کنیم تا تبیین و توجیه دستاوردها به درستی ارائه شود تا آسیب های فضای مجازی بر جوانان اثر سو نگذارد.

شبان بیان داشت: در دهه فجر، تبیین دستاوردهای نظام اسلامی باید در دستور کار همگان قرار گیرد تا برگ زرین دیگری بر صفحات ارزشمند انقلاب رقم بخورد.

وی ادامه داد: تکریم و معارفه فرمانده حوزه موسی بن جعفر(ع)  را داریم که بیش از ۳ سال سرگرد اسلامی مسئولیت این حوزه را بر عهده داشت و در فضای همدلی و همکاری اقدامات خوب و موثری صورت گرفته است.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان گفت: سرگرد اسلامی در دوران سخت کرونا مسئولیت داشت؛ بنابراین کمک های مومنانه و اردوهای جهادی در این دوران قوت گرفت.

وی افزود: در این جلسه محسن زارع به عنوان فرمانده جدید حوزه موسی بن جعفر منصوب می شود که  با تعامل بخشدار مرکزی کارهای مهمی انجام شود.

شبان تاکید کرد: عرصه بسیج، عرصه خدمت بی منت به مردم است؛ چرا که این مهم همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری ( مدظله العالی) است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار