اعمال محدودیت‌های ترافیکی بازی فوتبال سپاهان و الاتحاد عربستان

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان گفت:محدویت‌های ترافیکی بازی فوتبال سپاهان و الاتحاد عربستان اعمال می‌شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان محدودیت‌های ترافیکی بازی فوتبال سپاهان ایران و الاتحاد عربستان را در شهر اصفهان اعلام کرد.

سرهنگ اصغر زارع با آرزوی موفقیت برای تیم سپاهان اصفهان در جام باشگاه‌های آسیا گفت: با توجه به برگزاری دیدار حساس مسابقه فوتبال بین دو تیم سپاهان اصفهان و الاتحاد عربستان امشب در ورزشگاه نقش جهان اصفهان محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی در مسیر‌های منتهی به ورزشگاه نقش جهان شهر اصفهان اعمال می‌شود.

او  افزود: بر این اساس تردد هرگونه وسیله نقلیه سنگین از ۱۲ ظهر تا ۲۴  امروز دوشنبه ۱۰ مهر ماه از میدان امید (ورودی شمال شهر از سمت خیابان زینبیه) به سمت میدان تاکسیرانی در بلوار آسمان در مسیر غرب به شرق و بلعکس _ میدان تاکسیرانی به سمت میدان المپیک در بلوار فرزانگان در هر دو مسیر شرق به غرب و بلعکس ممنوع است و رانندگان این نوع وسایل نقلیه می‌توانند از مسیر جایگزین میدان امید به سمت شهر حبیب آباد شهرستان برخوار برای تردد خود استفاده کنند.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان گفت: همچنین تردد وسایل نقلیه سنگین از پل سلیمان خاطر به سمت پل شریعتی و میدان المپیک نیز ممنوع است و پل سلیمان خاطر به سمت آزادگان و شهرستان‌های خمینی شهر و نجف آباد به عنوان مسیر جایگزین این خودرو‌ها تعیین شده است.

سرهنگ زارع با بیان اینکه با توجه به تراکم ترافیک در محدوده‌های مذکور محدودیت‌های موقت و دائم نیز اجرا خواهد شد از رانندگان عزیز خواست با همکاری و همراهی با ماموران پلیس در زمان اعمال محدودیت‌های ترافیکی از مسیر‌های جایگزین استفاده کنند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان هم گفت: با توجه اینکه امشب بازی حساس و بین‌المللی بین تیم‌های فوتبال سپاهان ایران و الاتحاد عربستان از سری مسابقات جام باشگاه‌های آسیا با حضور تماشاگران برگزار می‌شود به همین منظور تمهیدات انتظامی، امنیتی و ترافیکی لازم برای هرچه بهتر برگزار شدن این بازی اندیشیده شده تا شاهد برگزاری مسابقه‌ای بدون کوچکترین مشکل و حاشیه باشیم و بهترین میزبانی را به نمایش بگذاریم.

سردار ️محمدرضا هاشمی فر افزود: از تمام ظرفیت‌ها و توان موجود برای تامین نظم و امنیت مطلوب این بازی استفاده خواهد شد.

او گفت: طرح تامین این مسابقه در ۳ محور قبل، حین و بعد از برگزاری مسابقه تهیه شده که از طریق نیرو‌های انتظامی، یگان ویژه و پلیس راهور به اجرا گذاشته می‌شود.

سردار هاشمی فر خاطر ابراز امیدواری کرد با تلاش همکاران مجموعه انتظامی استان اصفهان و دیگر بخش‌ها و دست اندرکاران این مسابقه برای تامین نظم و امنیت مطلوب این بازی اقدامات لازم صورت گیرد و شاهد یک پویایی و نشاط جمعی در بین مردم استان به ویژه جوانان باشیم.

او با اشاره به اجرای محدودیت‌های ترافیکی مقطعی در مسیر تردد تیم‌ها و همچنین اطراف محل برگزاری مسابقه گفت: از شهروندان به ویژه از تماشاگران و هوادارا انتظار می‌رود که همکاری لازم را با پلیس داشته باشند و تا با همکاری یکدیگر بتوانیم تصویری زیبا از فرهنگ ایرانی _ اسلامی خود به نمایش گذاشته و با میزبانی خوب خود به الگویی برای سایر تیم‌ها تبدیل شویم.

تیم‌های سپاهان ایران و الاتحاد عربستان از ساعت ۱۹:۳۰ امشب دهم مهر ماه در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف هم می‌روند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.